Zomer Picknick

HI!

Dit is mijn eerste post op mijn blog. Omdat jullie mij nog niet zo goed kennen ga ik onder elke blogpost een vraag beantwoorden. Die vragen heb ik uit verschillende tags gehaald. Heb je zelf een vraag dan mag je die natuurlijk ook altijd bij de comments achterlaten en dan zal ik die beantwoorden in een volgende post.

Gisteren ben ik met een super leuke vriendin, Caro, gaan picknicken. Nu het nog zomer is en het weer prachtig is moeten we genieten van zo’n zomerdagen. Picknicken is daarom perfect om nog te genieten van het zonnetje en gezellig bij te praten over wat je deze zomer allemaal al gedaan hebt.

In deze post ga ik een beetje vertellen wat ik allemaal mee had en wat heel erg handig is om mee te nemen.

IMG_7360

Het eerste wat heel erg lekker is om mee te nemen zijn groentjes. Ik heb hier gekozen voor mini-groentjes. Mini-tomaatjes, mini-komkommer, mini-paprika. Ik vind zo’n kleintjes altijd veel leuker en schattiger dan de grote.

IMG_7361IMG_7363

Zo’n kleine broodjes en Italiaanse ham en salami zijn ook echte aanraders om een echt vakantiegevoel te krijgen.

IMG_7356 IMG_7362

Om te drinken had ik citroenwater en Arizona mee. Citroenwater is echt mijn favoriete zomerdrankje geworden. Het is gewoon water, dus goed voor op de heetste zomerdagen,  maar het heeft toch nog dat ietsje extra. Heel makkelijk te maken. Je doet water in je glas/fles en daarbij doe je nog een beetje gesneden citroen. Je kan zelf kiezen hoeveel, hangt er vanaf hoe zuur je het wilt.

IMG_7370 IMG_7358

Als dessert had ik fruitsla gemaakt. Ik had ook nog een bakje met aardbeien en frambozen mee. Kleine cakejes zijn ook altijd super leuk!

Ik had het vlees, de groenten en het fruit in een koelbox meegenomen zodat die lekker koel blijven en niet slecht worden. Wat ook altijd leuk is om (zoals ik heb gedaan) een verrassingspicknick te organiseren. Super leuk! Het leukste is ook dat je de picknick in een bos of park doet, lekker gezellig.

Veel liefs SOFIE

Heb je huisdieren ?

Ja, ik heb een kat, Jules.
IMG_6441

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/14358885/?claim=pszwzxdhy4r”>Follow my blog with Bloglovin</a>

3 gedachtes over “Zomer Picknick

Geef een reactie

