Mijn Nieuwe Trui

Hey

De solden zijn gedaan en de nieuwe collecties liggen in de winkels. Mijn mama en ik gingen gisteren naar de Modemakers en namen -hoewel het helemaal nog geen truien-weer is- een hele mooie trui van Garcia Jeans mee. Ik ben er echt super blij mee! De outfit die ik jullie ga tonen is geen zomeroutfit maar een echt back-to-school-/september-outfit.

IMG_7532IMG_7480 - kopieIMG_7482 - kopieIMG_7493 - kopieIMG_7521 IMG_7523 - kopieDeze outfit ga ik zeker vaak dragen denk ik. De broek is van Jaqueline De Yong en echt geweldig. Deze broek is zonder twijfel mijn lievelingsbroek. Het merk heeft heel erg goede broeken die helemaal niet duur zijn. Ik heb voor deze broek denk ik €30 betaald. Ik heb deze trui ook nog een zwarte broek van het merk gekocht, benieuwd of deze ook zo goed is van kwaliteit?

Als dit artikel op mijn blog verschijnt, dan zit ik in de auto op weg naar Zweden. Vandaag komen we aan in Kopenhagen en we blijven daar één dag. Zaterdag rijden we verder en zouden we normaal moeten aankomen aan ons huisje in Torsby. Ik hoop dat het internet daar goed werkt zodat ik toch een paar blogpost op mijn blog kan zetten en het hier geen twee weken stil blijft.

Hopelijk tot snel!

X SOFIE

Heb je sproeten?

Aan het begin van de zomer een heel klein beetje, maar als mijn gezicht dan bruiner wordt verdwijnen ze bijna allemaal. Op dit moment heb ik er dus geen.

3 gedachtes over “Mijn Nieuwe Trui

Geef een reactie

