Goedemorgen uit Kopenhagen!

Hej

Zoals jullie misschien wel weten ben ik nu in Kopenhagen, of København zoals dat hier geschreven wordt. We zitten hier in een super mooi hotel waar we echt een geweldig ontbijt krijgen! Over dat ontbijt zal dit artikel voornamelijk gaan .Maar een blogpost vol ontbijt is misschien maar een beetje saai dus zal ik jullie ook nog een paar foto’s van het hotel laten zien.  Heel binnenkort komt er ook een blogpost over Kopenhagen zelf. 


DSCN9364

Het eerste wat ik bij het ontbijt heb genomen was een klein kommetje muesli en fruit. Het is echt super vreemd om watermeloen bij je muesli te eten maar slecht was het zeker niet.

DSCN9372

Mmmmh, ik lust echt geen koffie of thee dus is het wel gezellig om warme chocolademelk bij je ontbijt te hebben. Ik ben verliefd op die mokken! ❤

DSCN9373

Bij je ontbijt kon je ook een ‘gerechtje’ bestellen. Je kon dan kiezen tussen gebakken eitjes, bacon, worstjes en pannenkoekjes met fruit. Ik heb het laatste genomen wat echt een hele goede keuzen was!

DSCN9376DSCN9381DSCN9383

Het buffet waar je alles kon gaan halen was ook heel uitgebreid en super lekker!

DSCN9289

Het hotel waar we verblijven is echt super mooi. Ik hou echt ontzettend veel van de Scandinavische stijl en aangezien we in Scandinavië (Denemarken) zijn, is dit hotel ook helemaal Scandinavisch ingericht. De kamernummers zijn aangeduid met zo’n lampjes.

DSCN9370

DSCN8068

Dit is het restaurant van het hotel. Hier hebben we deze ochtend ook ontbeten. Echt super mooi om te zitten!

DSCN9298

DSCN9296

De zithoek in het hotel is ook heel leuk gedaan! Het is eigenlijk een ronde tafel met daarrond zeteltjes en de muren zijn gewoon boekenkasten. Een plek waar ik me direct thuis zou voelen.

DSCN9302

De lobby!

Ik ga over een paar minuten weer met de auto vertrekken op weg naar Zweden! Ik zie jullie dus snel weer in Zweden! 

Kus SOFIE

Een gedachte over “Goedemorgen uit Kopenhagen!

Geef een reactie

