Outfit Kopenhagen

Hej
Zoals jullie weten ben ik vorige week een dag naar Kopenhagen geweest. Ik had jullie nog een artikeltje over Kopenhagen beloofd. Normaal ging dat vandaag online komen maar door een paar problemen met het internet (hier staat op het einde nog wat informatie over) zal dat pas op mijn blog verschijnen als ik terug thuis ben. In de plaats daarvan heb ik voor jullie een outfit-post. Deze outfit droeg ik in Kopenhagen.

Kopenhagen2015 426 Kopenhagen2015 084 Kopenhagen2015 213 Kopenhagen2015 363

Een outfit die je aan doet om een stad te bezoeken moet in de eerste plaats heel comfortabel zitten.
Voor in de stad kies ik liefst mooie basics waar ik makkelijk een hele dag in kan rondlopen. Je outfit mag natuurlijk niet te saai worden! Combineer je outfit met een mooie horloge, opvallende schoenen, fancy oorbellen of een flaterende zonnebril.

Een t-shirt met streepjes en een jeansshort is een perfecte basis. All Stars zitten super en daarmee kan je dus een hele dag mee in de stad rondwandelen. Andere sneackers natuurlijk ook! Een rugzak is ook altijd heel handig om al je spullen in weg te steken, ik vind het net iets handiger dan een schoudertas.
Als ‘extraatje’ heb ik gekozen voor een horloge en een zonnebril met een beetje spiegelglas.

Ik ben sinds zaterdag in Zweden en we hebben een paar problemen met het internet. Alles ligt hier heel ver uit elkaar waardoor ze geen internet via kabels onder de grond enz. kunnen leggen. Daardoor hebben we internet via een bakje. Dat bakje heeft een limiet op internet. Veel foto’s kan ik dus niet downloaden. En omdat de Kopenhagen-post heel veel foto’s bevat kan ik die hier dus niet online gooien. Maar hij komt erop daar mag je zeker van zijn!

Ik heb voor mijn vakantie ook een soort van planning gemaakt. Vooral omdat er anders helemaal geen regelmaat meer in mijn bloggen zal zitten (vb. 4 dagen na elkaar een blogpost en dan 3 dagen geen meer) en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Daarom heb ik besloten om voorlopig dinsdag, donderdag en zondag iets op mijn blog te posten.

X SOFIE

T-shirt Brandy Melville
Short Garcia Jeans
Schoenen All Stars – Converse
Rugzak Eastpak
Horloge Urban Outfitters
Zonnebril Abercrombie

3 gedachtes over “Outfit Kopenhagen

Geef een reactie

