Espadrilles Met Een Kleine Plateau

Hallo

Als ik naar de Brantano ga is het al bijna traditie geworden dat ik een paar espadrilles meeneem. Elke keer dat ik daar binnenstap ga ik met een paar espadrilles (en meestal nog iets anders van schoenen ook) weer naar buiten. Ook de laatste keer ging ik niet zonder naar buiten. Normaal neem ik gewone zwarte, donker blauwe of witte mee, maar deze keer was mijn oog op een iets specialere espadrille gevallen.

DSCN9153DSCN9155-001DSCN9164

DSCN9163-001

Deze espadrilles hebben een iets hogere zool. Ik was al een tijdje op zoek naar zo’n schoenen. Ik ben redelijk klein dus is zo’n dikker zooltje toch wel handig om subtiel een beetje groter te worden. Het zijn witte schoenen waar gouden en zilveren draadjes door lopen. Die draadjes zorgen ervoor dat de schoenen gaan blinken en geven ze toch dat tikkeltje extra. Op de zool (waar je voet op ligt) zit er een kussentje zodat je er langer op kan lopen dan op gewone espadrilles. Dat kussentje zorgt ervoor dat je ze als echte schoenen kan gebruiken.

Ik vind ze echt heel leuk! Jullie ook ?

SOFIE X

Een gedachte over “Espadrilles Met Een Kleine Plateau

Geef een reactie

