Avondlopen – Zweden

Hej

Thuis ga ik vaak met mijn papa lopen. En ook als we op vakantie zijn proberen we af en toe onze loopschoenen boven te halen. Op vakantie gaan lopen vind ik echt super zalig! Het is echt geweldig om op die manier de omgeving te verkennen. Zo loop je ook op een andere ondergrond en is het een keer wat anders dan het toertje dat je gewoon bent.

Zweden2015CompWoens 011Zweden2015CompWoens 015 Zweden2015CompWoens 012Zweden2015CompWoens 025

In Kopenhagen zijn we ook gaan lopen in een stadspark heel vroeg in de ochtend. Hoewel ik véél liever in de avond loop was het echt wel zalig om zo vroeg te lopen omdat de stad toen nog helemaal stil en rustig was.

Hier in Zweden loop ik dus samen met mijn papa ’s avonds.

We lopen hier langs het meer. We lopen zo lang mogelijk op het strand, tot we niet meer kunnen, dan moeten we eventjes een redelijk stijl stuk omhoog klimmen om dan een op padje tussen de bomen en naast het strand te lopen. Op het einde van dat padje moet je eventjes in een bos lopen. In dat bos is een heel smal padje dat toch wel steil naar boven gaat. Volgens mij het zwaarste stukje. Als je uit het bos komt ben je terug aan ons huisje. Dat toertje doen we twee keer omdat het anders veel te kort is. Deze toer is redelijk zwaar maar dat maakt hem ook zo leuk. De afwisseling maakt het hier geweldig om te lopen.

Vakantie en lopen is een geweldige combinatie die je zeker zelf ook een keer moet proberen!

Groetjes x
Sofie

Geef een reactie

