Back To School – Handig Om Mee Te Nemen

Hey

Nu de vakantie bijna op zijn einde loopt vind ik het wel tijd voor een back-to-school-post. Zoals je in de titel van dit bericht al kan lezen ga ik verschillende spulletjes overlopen die ik handig vind om mee te nemen. Kleine spulletjes die het leven op school toch wat vlotter laten verlopen.

IMG_7311

Een havermoutreep vind ik altijd handig om in mijn rugzak te hebben. Als je honger hebt heb je altijd iets mee. Zo’n reep is trouwens ook veel gezonder dan bv. een chocoladekoek. Deze reep vind ik ook echt heel lekker!

IMG_7309

Ook neem ik (bijna) altijd mijn oortjes mee. Ik luister nooit muziek als ik naar school ga of terug naar huis kom dus heb ze eigenlijk niet echt nodig. Maar soms moet je tijdens de les iets beluisteren en dan kan het soms wel handig zijn als je je oortjes/koptelefoon mee hebt.

IMG_7312

Een heel klein schriftje voor kleine dingetjes in op te schrijven die je zeker niet mag vergeten. Hier gebruik ik ook heel vaak Post-it’s voor en plak ze dan in mijn agenda.

IMG_7325

Een deo zit ook altijd in mijn rugzak. Het is altijd handig op een warme dag of op een dag waarop ik LO heb. Ik vind het echt vies als ik zweet. Dove heeft zonder twijfel mijn favoriete deo’s. Komkommer is dan weer mijn favoriete geur.

IMG_7330

Een klein zakje met allerlei kleine spulletjes neem ik ook altijd mee naar school.

De dingen hieronder vind je daar altijd in terug.

IMG_7337

Het eerste is een klein kammetje met spiegel. Altijd handig!

IMG_7339

Deze handcrème is echt geweldig! Als je opzoek bent naar een goede handcrème die goed hydrateert, niet plakt en super lekker ruikt is dit zeker een aanrader. Hier te koop bij Ici Paris xl.

IMG_7343

Lippenbalsem is gewoon altijd handig om mee te hebben. Ik ben echt verliefd op de verpakking van Baby Lips maar De Labellobalsems werken wel veel beter.

IMG_7346

Oh, wat is mijn liefde voor zeep-zonder-water groot. Ik neem het echt altijd en overal mee naar toe. Super handig als je handen plakken of stinken. (Hygiënische handgel is te koop bij Kruidvat)

IMG_7348

Een parfum-testertje is handig en klein weg te steken. Het is eigenlijk hetzelfde als bij de deo. Als je op school samen zit met zoveel mensen en vaak door overvolle gangen moet lopen is het voor iedereen veel leuker als je lekker ruikt.

Geniet nog van de rest van jullie vakantie! X

SOFIE ❤

Geef een reactie

