3 Favorieten #1

Hellow

Op verschillende blogs zie je de ‘…favorieten’-post verschijnen. Ik vind het zelf dan ook één van de leukste om te maken en te lezen. Wat houdt dat nu in zo’n ‘3 favorieten’-post? Wel in zo’n artikel stel ik jullie 3 dingen voor die ik op dit moment geweldig vind. Dat kan gaan van een mooie broek tot een goede shampoo of van een lekker drankje tot een leuk muziekje.. Het is dus heel verschillend. Laten we snel beginnen…

NIVEA SOFT

IMG_7895

Ik heb hem meegenomen op kamp en daarna niet meer losgelaten. Hij is heel erg handig omdat hij een drie-in-één is, je kan hem zowel gebruiken voor je handen, lichaam en gezicht. Ik kan er alleen maar positieve dingen over zeggen. Hij is handig in gebruik, doet perfect zijn werk en ruikt nog eens mega lekker.

Ik gebruik hem bijna elke dag. (Ik wissel hem af met de Body Butters van de Bodyshop) Ik denk dat ik ook nog eens een kleiner formaat of een kleine tube hiervan ga kopen. Zo is hij ook heel makkelijk mee te nemen.

S M O O T H I E

Kopenhagen2015 403

Dit is waarschijnlijk mijn favoriete zomerdrankje van 2015. Wat heb ik dit veel gedronken! Het is dan ook zo simpel om te maken. In het begin van de zomer dronk ik het bijna nooit. Nu is het een soort verslaving geworden en drink ik het bijna elke dag! Als ik in een bar of café zit en er staat een lekkere smoothie op de kaart dan is de kans 99% dat ik hem neem.

Mijn favoriete smaak is zonder twijfel banaan. Wat ik ook heerlijk vind is aardbei met frambozen, braambessen en bosbessen. Yummie!

ZWEDEN

Zweden2015CompWoens 023

Ik heb echt een geweldige vakantie gehad in Zweden. Het was er heel anders dan ik gedacht had maar zeker niet minder leuk of mooi. Dit was mijn eerste keer in een Scandinavisch land maar ik ben zeker van plan om nog een keer terug te gaan (Noorwegen misschien?). Zweden is helemaal anders dan Frankrijk of Italië (waar ik meestal op vakantie ga). Ik heb het dan niet alleen over de temperaturen maar ook over de mentaliteit van de lokale bevolking, de natuur, de steden, de taal en zelfs de supermarkten. Zweden is zeker een aanrader!

Dinsdag begint voor mij school weer. Voor de vakantie had ik voor mezelf en ook voor jullie natuurlijk een tijdelijke planning gemaakt. Deze dagen vind ik voor mezelf eigenlijk heel leuk en haalbaar. Ik ga gewoon verder zoals ik bezig was en op dinsdag, donderdag en zondag komt er dus een bericht online. Vind ik deze dagen toch niet meer handig of haalbaar dan laat ik dat zeker weten!

Liefs Sofie ❤

Een gedachte over “3 Favorieten #1

Geef een reactie

