Eerste schooldag |outfit

Hey hey

De vakantie zit erop en iedereen moet weer naar school. Veel mensen (ook ik) weten al een paar dagen op voorhand wat ze gaan aandoen (inclusief schoenen, kousen en eventueel accessoires). Bij mij komt dat door verschillende redenen. 1) die ochtend is altijd zo hectisch dat ik blij ben dat ik mij kleren dan niet meer moet kiezen 2) eerste indrukken zijn altijd belangrijk, dus moet je er wel goed uitzien 3) zo voorkom je dat de t-shirt die je die dag zeker wil aandoen niet nog moet gewassen worden 4) ik vind het gewoon heel erg leuk om die kleren al op voorhand uit te kiezen.

Omdat deze outfit altijd een beetje speciaal is wil ik hem graag met jullie delen.

IMG_7788IMG_7775
IMG_7765

IMG_7866

Ik heb het redelijk simpel gehouden: broek + t-shirt. Op de eerste schooldag moet je vooral een comfortabele outfit aandoen die heel goed bij je past. Op die eerste schooldag ga je verschillende mensen leren kennen en die eerste indruk is voor veel mensen heel belangrijk.  Zorg dus dat je er ook een beetje deftig uitziet en kom zeker niet in een joggingbroek naar school!

Ik wens jullie allemaal een fijne eerste schoolweek en hoop dat jullie allemaal in een leuke klas terecht komen.

Veel liefs

Sofie

T-shirt Superdry
Broek H&M
Jeansvest Superdry
Schoenen All Stars – Converse
Rugzak Eastpak

2 gedachtes over “Eerste schooldag |outfit

Geef een reactie

