Zaterdag was ik jarig!

Hi!

Zoals jullie aan de titel wel kunnen lezen was het zaterdag dus mijn verjaardag. Ik ben nu 14 jaar! Ik was jarig op een zaterdag en ooh wat is het heerlijk om op zaterdag jarig te zijn! Je hoeft niet naar school, je hoeft niet veel eigenlijk, je kan gewoon een feestje geven op de dag van je verjaardag en er zijn nog zoveel meer voordelen aan jarig zijn in het weekend!

IMG_7952

’s Ochtends moest ik eigenlijk al vrij vroeg opstaan omdat ik om 9uur moest gaan tennissen. Ik tennis heel erg graag dus zo erg vond ik dat allemaal niet. Mijn papa is snel nog naar de bakker gereden en heeft een frambozentaartje meegenomen. Heerlijk!

In de namiddag zijn mijn vriendinnen langsgekomen en hebben we gezellig een film gekeken, wat gebabbeld, zelfgemaakte hamburgers gegeten en vooral véél gelachen. Ik heb ook heel erg veel cadeautjes gekregen waar ik super blij mee ben…! (Zeker het cadeautje dat onverwacht aan de deur werd gebracht ! Dankjewel ❤ ) Ik ken verschillende blogs die een lijstje hebben gemaakt van alles wat ze gekregen hebben enz. Vind ik zelf heel leuk om te lezen maar om zelf ook te maken? Nah, daar ben ik niet zo’n voorstander van. Veel cadeautjes kan ik nog gebruiken voor mijn blog dus je zal er de komende maand wel een paar voorbij zien komen.

glaasjes birthdayy
Foto van Emma

Ik vond het echt een geweldige verjaardag en zou het liefst elke dag van het jaar jarig zijn. Maar spijtig genoeg is dat een beetje moeilijk!

Zondag kreeg ik nog een extra onverwacht cadeautje! En dat heeft met mijn blog te maken…. Ik ben zondag boven de 100 pagina-likes gegaan op mijn facebook-pagina.  Nu zitten we aan de 101 likes! Ik ben echt super blij en had zeker niet verwacht om zo snel aan de 100 te zitten. Voor sommige mensen lijkt dat misschien weinig omdat ze al aan de 125869823 likes zitten, maar ik vind dat echt al veel!

Veel liefs

Sofie X

Geef een reactie

