Zara Fruity | Eau de Toilette

Vorige week was ik jarig. Ik vertelde jullie al dat ik geen lijst ging maken met wat ik allemaal gekregen had maar dat jullie wel het één en het ander voorbij zouden zien komen. Deze parfum heb ik gekregen op mijn verjaardag! Ik ben er heel erg blij mee en ga er daarom een soort van kleine review over schrijven!

IMG_8113-001

We gaan beginnen met de geur. Zoals je aan de naam al kan zien is de parfum heel fruitig.Met als gevolg dat hij redelijk zoet is. Normaal ben ik niet zo voor zoete geuren omdat die al snel te veel naar snoepjes ruiken maar bij deze heb ik daar helemaal geen last van. Hij ruikt zelfs een beetje fris. Als ik hem in de lucht ruik dan ruikt het fruit heel sterk, maar als ik hem bij mezelf opdoe dan is hij veel minder zoet en doet het mij zelfs een beetje aan bloemen denken.

Hoe lang blijft hij op? Ik doe zelf nooit veel parfum op dus blijft hij bij mij ook niet zo heel erg lang zitten. Na een halve dag ruik je er niet zo veel meer van. Als je meer parfum opdoet dan zal de geur waarschijnlijk ook wel langer blijven hangen.

IMG_8120-001

De verpakking. Heel basic en proper. Het is een glazen flesje waar enkel ‘ZARA’ en FRUITY’ opstaat. Op zich niets mis mee maar ik mis een klein detail. Iets heel kleins waardoor het flesje een beetje specialer en leuker wordt. Het is helemaal niet erg dat dat er niet is en ik vind het flesje nog altijd heel erg mooi maar ik vind zo’n details altijd heel erg leuk.

Ik vind de parfum lekker ruiken en het flesje vind ik ook heel erg mooi. Het is dus zeker een geweldig cadeau waar ik heel blij mee ben! 

Hebben jullie nog een andere parfum van Zara waar jullie heel positief over zijn?

Sofie X

Een gedachte over “Zara Fruity | Eau de Toilette

Geef een reactie

