De Regenboog Trui

Hoe was je dag?

Zoals jullie misschien wel of niet weten ben ik een hele grote fan van basic-kledingstukken. Ik vind niks leuker om te dragen dan een zwarte t-shirt met een skinny jeans. Maar soms kan dat een beetje saai worden en heb je zin in iets anders, iets dat wat meer opvalt en een beetje kleur aan je outfit geeft. Iets zoals een trui met 5 verschillende kleuren?
IMG_8161


IMG_8137

Ik heb deze trui echt al heel erg lang! Volgens mij heb ik hem een beetje te groot gekocht aangezien hij na zeker 2 jaar (als het geen 3 jaar is?) nog past. Vind ik zeker niet erg want ik vind hem heel erg leuk om aan te doen. Het is ‘officieel’ een trui maar soms (heb ik zaterdag gedaan) draag ik hem als jas. Hij is redelijk dik en lekker warm voor in de winter.

Ik heb de mouwen een beetje opgerold zodat ze ong. 5 cm korter zijn. Dat geeft een iets nonchalantere indruk en maakt je outfit iets speelser en persoonlijker

Je kan zo’n trui best dragen met andere heel basic kledingstukken. Een zwarte t-shirt of wit blousje vind ik er heel erg mooi onder staan. Ben je zelf een echte durver dan kan je de trui natuurlijk ook combineren met ander printje. Ik ben zeker benieuwd naar het resultaat…!

Zaterdag heb ik het gedragen op een verjaardagsfeestje. Ik zocht in mijn kast een outfit om aan te doen en kwam deze trui tegen. Ik zag hem en wist het zeker, dit is echt een aanrader om aan te doen op feestjes. Het zit comfortabel, is lekker warm en ook wel een beetje feestelijk.

Hopelijk vinden jullie deze trui ook een beetje leuk en koop zeker zelf ook een keertje een iets opvallendere trui dan je gewoon bent! 

Lots of love ❤

Geef een reactie

