De herfst komt eraan…!

Hey hey

Als het van het weer zou afhangen dan is het wel al een paar weken herfst, maar officieel begint de herfst pas op 21 september (volgende week maandag dus). Op verschillende blogs komen er nu artikeltjes voorbij over hoe leuk (of niet leuk) ze de herfst wel niet vinden. Zo’n posts vind ik altijd erg leuk om te lezen en zeker ook om zelf te schrijven.

Ik heb zeker niets tegen de herfst want ik vind alle seizoenen heel erg leuk. Maar ik vind zomer (heel erg warm) en winter (heel erg koud) toch wel een beetje leuker.

Positieve dingen…

  • Het wordt weer veel gezelliger! Terug die onesie aan, een warme chocolmelk en lekker warm in de zetel een leuke film of een spannende serie kijken. Zalig!

    IMG_8205
    Mijn Leuke Blonde Mok
  • De blaadjes vallen van de bomen.
  • Er is meer kans op regen tijdens het lopen. Zo zalig om in de regen te lopen en daarna in een warme douche te springen.
  • De herfstvakantie is altijd zo leuk!
  • Muggen, vliegen, wespen, bijen,… ze zijn allemaal weer voor een tijdje weg. De spinnen blijven ons spijtig genoeg wel nog lastig vallen.
  • In de herfst worden er altijd meer taarten, koekjes en cakejes gebakken.
  • Herfstkleren en -kleuren vind ik echt super mooi. Het zijn meestal heel natuurlijke kleuren die een heel gezellig en rustig gevoel geven.
  • Je gaat helemaal niet meer zo hard zweten in je kleren.
  • De winter komt eraan….
  • En natuurlijk niet te vergeten… HALLOWEEN ! ! !

    IMG_8200
    De middelste trui herken je misschien uit deze post

Negatieve dingen…

  • Het wordt ’s avonds weer sneller donker waardoor ik moeilijker in de week nog foto’s kan maken voor mijn blog.
  • In de herfst wordt ook het weer veel slechter en het regent veel meer. Voor het lopen vind ik dat helemaal niet erg maar om te fietsen naar school is dat toch niet zo aangenaam.
  • De zon is veel minder te zien waardoor ons mooi bruin zomerkleurtje al snel weer in een iets lichtere tint veranderd.

Na het schrijven van deze blogpost heb ik eigenlijk toch wel heel veel zin gekregen in de herfst. Laat die gezellige,donkere en koude herfst/winteravonden maar komen.

Wat vinden jullie het leukst aan de herfst? 

Sofie x x

3 gedachtes over “De herfst komt eraan…!

Geef een reactie

