Oriental Essence Collection | Rituals

Toen ik vorige week een cadeautje zocht voor een vriendin kwam ik na al heel wat zoeken op het idee om iets op de website van Rituals te bestellen. Toen ik alles had gevonden voor het cadeautje kreeg ik als melding dat je vanaf €60 een doosje kreeg met 2 kleine parfums. Ik was er direct benieuwd naar en besloot er nog een paar dingetjes bij te nemen zodat ik aan de €60 zou komen. Je kon kiezen tussen een setje mannenparfum en een setje vrouwenparfum. Ik heb natuurlijk voor de vrouwenparfum gekozen.

Ik was heel erg verbaast over de snelle levering. Ik heb zondagavond rond 21u besteld en het pakketje was er dinsdag al. Aan de binnenkant van de doos stond:

It’s not how mutch we give, but how much love we put into giving.

Mooi toch? Net zoals de producten. Ze zaten allemaal mooi in de doos en waren nergens beschadigd. Ze zagen er allemaal heel net en proper uit. Ik zou gewoon al bij Rituals bestellen om het leuke pakket, de snelle bezorging en de prachtige verpakking van de producten.

IMG_8172

Net zoals de andere producten (die ik als cadeau heb gegeven) zitten de parfums ook in een super mooi doosje. Vanaf dat ik dit zag had ik direct hele hoge verwachtingen. De verpakking past ook perfect bij het thema van deze geurtjes en ook helemaal bij het merk.

IMG_8178 IMG_8181Wat vind ik de flesjes mooi! Ze hebben een heel basic doorzichtig flesje waar in het goud RITUALS… opstaat. Het gouden dopje waar de parfum uitkomt en het houten dopje om het andere dopje af te sluiten maken het helemaal af. Dit bedoel ik dus met de details die het een beetje specialer en unieker maken en die ik bij deze parfum zo miste.

De 2 parfums die ik heb gekregen zijn eigenlijk 2 testertjes omdat de producten nog ‘coming soon’ zijn.

In het doosje zitten 2 parfums, een licht roze en een donker paarse. We beginnen met de lichte roze….

FLEURS DE L’HIMALAYA

IMG_8193-001

Deze vind ik echt heel erg lekker ruiken! Hij is redelijk zoet, niet snoepjes-zoet maar eerder bloemen-zoet. Heb ik veel liever. Spijtig dat het maar zo’n kleine testverpakking is. Als deze parfum met een full-size in de winkel ligt, ga ik er toch wel een keer over nadenken om hem te kopen. Hopelijk zit hij dan ook weer in zo’n mooie flesje!

ELIXIR D’ORIENT

IMG_8195-001

Nha, deze geur vind ik niet zo lekker. Het past wel perfect in het thema van oosterse geuren maar dit spreekt mij niet zo aan. Mijn mama vind het daarentegen wel een heel erg lekkere geur, de andere (die ik zo lekker vind) vind zij maar niks. Meningen verschillen.

De geur deed mij een beetje denken aan kaneel. Maar toen ik dan ging ruiken aan een potje kaneel rook dat heel anders. Het ruikt dus niet naar kaneel maar wel naar oosterse kruiden (vandaar ook de naam).

Ik vind het een hele leuke actie van Rituals en vind de geur van FLEURS DE L’HIMALAYA heel erg lekker. ELIXIR D’ORIENT vind ik niet zo lekker maar mijn mama wel dus dit flesje gaat ook zeker niet verloren gaan.

Het geurtje blijft heel erg lang hangen, wat zeer positief is. Ik heb ELIXIR D’ORIENT gisteren opgehad en mijn t-shirt ruikt er nu nog naar.

Hebben jullie al een parfum bij Rituals gekocht?

Kus X

3 gedachtes over “Oriental Essence Collection | Rituals

  1. Hoi Sophie,
    Eerst en vooral wil ik je even zeggen dat ik het superleuk vind om je blog te lezen. Je doet dat super!
    Ik ben ook heel erg fan van Rituals. De douchegels zijn ook heel goed. Ik kies altijd het thema Cherryblossem.
    Ik ga zeker de parfum ook een keer proberen. Ik zal je laten weten welke ik het best vind.
    Groeten,
    Elke

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

