Autumn Wishlist

Als we het over kleren hebben dan vind ik de kleren in de herfst altijd het mooist. Gezellige truien, mooie rokken, dikke sjaals,.. De herfstkleuren vind ik ook altijd heel erg mooi! Het zijn vaak warme kleuren die een rustige uitstraling hebben. Elk jaar kijk ik dus ook naar deze periode uit.

Maandag moet ik niet naar school en dan ga ik shoppen met mijn mama. Ze is vandaag jarig (Gelukkige verjaardag!) en we gaan er maandag zo een moeder-dochter-dagje van maken! Ik heb daarom natuurlijk al een klein lijstje gemaakt van dingetjes die ik toch wel heel erg graag zou willen hebben.

wishlist

1.Denim A-Line Skirt/Urban Outfitters De jeansrok is weer helemaal in en ik heb hem dan ook al heel erg vaak gezien. Deze rok vind ik erg leuk omdat hij redelijk hoog gedragen moet worden en omdat er aan de voorkant een hele rij knopen zit. Dit basic-kledingstuk kan zowel in de zomer als in de winter gedragen worden. Het staat heel erg leuk met een witte of zwarte t-shirt maar je kan het ook combineren met een opvallende trui of een romantisch hemdje.

2.Tasje/mint&berry Ik ben al een hele tijd opzoek naar een klein tasje waar ik alles in kan steken en overal mee kan nemen. Dit tasje heb ik al bij een vriendin gezien en ga ik dus niet kopen maar ik ben wel opzoek naar een tasje van hetzelfde formaat. Ik zou het liefst een donker blauw, zwart of bruin tasje vinden.

3.Zachte sjaal met ruiten/Zara De tempraturen zijn de laatste weken wel wat gedaald. ’s Ochtends op de fiets kan het erg koud zijn. Daarom zou ik graag zo’n hele grote sjaal hebben die lekker dik en heel erg warm is. Bij Zara hebben ze er verschillende, dus daar ga ik zeker langs!

4.Doucheschuim/Rituals Ik ken verschillende mensen die deze doucheschuim heel erg leuk en aangenaam vinden. Daarom ben ik er ook zelf heel erg benieuwd naar. Zijn er geuren die jullie zouden aanraden?

5.Adria Sweater/Brandy Melville Ik vind Brandy Melville echt een prachtige winkel. De kleren die ze daar hebben zijn zo mooi! Ik zou liefst gewoon heel hun webshop/winkel opkopen. Deze trui sprak mij direct aan. Een mooie grijze trui is een basic die ik nog niet in mijn kast heb hangen. Het is een redelijk kort model. Op een iets hogere broek en met een topje eronder is hij wel warm genoeg denk ik. Ik heb trouwens ook veel liever een kortere trui omdat langere truien soms onder je jas uitkomen en dat is helemaal niet zo mooi.

6.Gecombineerde Sneakers/Zara Deze schoenen heb ik voor het eerst op een blog gezien. Ik vond ze daar zo mooi dat ik het niet kon laten om ze eens op de website van Zara op te zoeken. Als ik ze in de winkel vind ga ik ze zeker eens passen. Ik vind de plateau onder de sneakers heel erg mooi, niet te hoog, niet te laag. Ik ben redelijk klein dus een dikkere zool zou zeker geen kwaad kunnen.

Dit was (een deel van) mijn verlanglijstje voor het komende seizoen. Hopelijk vonden jullie het leuk!

Veel liefs S.

5 gedachtes over “Autumn Wishlist

Geef een reactie

