Grijze Broek

Heyhey

Vorige week heb ik twee nieuwe broeken gekocht. Een donkerblauwe en een grijze jeans. In  mijn kast liggen eigenlijk alleen maar blauwe broeken en sinds een paar weken ook een zwarte. Een grijze had ik nog niet. Eerst wist ik nog niet goed wat ik erop moest aandoen maar na een beetje proberen heb ik ontdekt dat deze broek heel erg goed bij streepjes gaat.

IMG_8371   IMG_8301   IMG_8368-001  IMG_8363 IMG_8360-001

De t-shirt hebben jullie al een keer gezien. (hier) Ik draag deze t-shirt dan ook heel erg graag! Hij zit zo lekker en ik vind hem ook heel erg mooi. Morgen ga ik nog een keer naar Brandy Melville en ik hoop daar nog een paar leuke t-shirts en truien te vinden.

De jas is ook al een keer op mijn blog voorbij gekomen. (hier) Ik heb hem de laatste dagen niet zo veel meer kunnen aandoen omdat het bijna elke dag regende. Mijn jas kan niet zo goed tegen de regen, daarom heb ik hem thuis gelaten.

De broek is wel nieuw. Ik vind hem echt geweldig. Het is een keer wat anders dan een blauwe jeans. Persoonlijk vind ik dit grijs ook wel mooier dan zwart. Het is minder hard en makkelijker te combineren. Mijn gele All Stars staan er ook heel erg mooi onder.

Welke kleur broek dragen jullie het liefst?

x x x Sofie

Jas Tommy Hilfiger
Broek Super Dry
T-shirt Brandy Melville
Schoenen All Stars – Converse

Geef een reactie

