Honey Mania Hand Cream | The Body Shop

Hi!

Dit product is terug een cadeautje dat ik op mijn verjaardag heb gekregen.

Een handcrème is altijd heel handig. Zeker nu het ’s ochtends kouder wordt op de fiets en mijn handen heel erg snel droog worden. The Body Shop vind ik een heel leuke winkel en ik ben daarom ook erg benieuwd naar dit product.

IMG_8462-001

Handcrème met honing ben ik nog niet zo vaak tegengekomen. Ik heb dus helemaal geen idee wat ik van deze geur mag verwachten.

Ik vind de geur wel heel erg lekker maar als ik niet zou weten dat het honing is dan zou ik het nooit kunnen raden. Het heeft een soort zeepjes-achtige geur.

IMG_8463

Het is een redelijk vloeibare crème. Daardoor is hij wel een beetje vettig. Gelukkig droogt hij snel in want in het begin zijn je handen wel wat kleverig.

Het is een heel kleine tube waardoor hij heel handig is om mee te nemen. Hij past volgens mij zelfs in de kleinte tasjes. Ik ben dus ook van plan om deze handcrème altijd in mijn tas te stoppen. Zo heb ik er altijd één mee. De verpakking is een typische verpakking van The Body Shop. Een grijze tube met een etiket in de kleur van de geur van het product. Basic maar wel mooi. En mijn handen worden er zo, zo zacht van!

Dit product is zeker een aanrader! Het ziet er mooi uit, makkelijk om overal mee te nemen, zorgt ervoor dat mijn handen heel erg zacht worden en ruikt  ook nog eens super lekker. 

Wat vinden jullie van de handcrème van The Body Shop?

Kus Sofie X

Geef een reactie

