OKTOBER

Ik ben van plan om vanaf nu elke maand een kleine post te maken waarin ik een beetje vertel over wat er deze maand zoal gebeurd is wat ik van de volgende maand verwacht.

Vandaag is het 1 oktober en dus gaan we vandaag september overlopen en een beetje vooruit kijken naar oktober.

SEPTEMBER

Op 1 september is school weer begonnen. De vakantie was gedaan en het gewone leventje begon weer. Niet alleen school begon opnieuw, ik ging ook terug tennissen, de pianolessen begonnen opnieuw en het nieuwe chirojaar ging weer van start.

IMG_8477

Op 5 september was ik ook jarig! In het eerste weekend van september was er dan ook een feestje bij mij thuis. Heel erg gezellig met allemaal super leuke vriendinnen. Mijn mama was vorige week jarig en maandag zijn we gezellig samen gaan shoppen in Antwerpen. ’s Avonds ben ik nog naar de cinema gegaan. De Ugc in Antwerpen is voor de meeste mensen helemaal onbekend maar het is echt wel een hele leuke en gezellige bioscoop. Zeker een aanrader als je na een dagje Antwerpen nog rustig (helemaal niet druk) een filmpje wilt gaan kijken.

Naast alle leuke dingen was september voor mij ook heel druk. Ik heb sinds het einde van de vakantie deze blog en maak drie posts per week. Bij mijn vorige blog was dat er maar één. Een groot verschil maar voorlopig lukt het nog wel en ik vind het ook heel erg leuk trouwens.

OKTOBER

Oktober is voor mij een echte herfstmaand. Vanaf nu is het echt herfst. De blaadjes vallen van de bomen, de temperatuur daalt nog een stukje en het regent bijna alle dagen. Warme chocomelk of soep nadat ik een lekker warm bad heb genomen op zondag avond. Het is nu ook weer tijd om onder een dekentje een film te kijken en zelf popcorn te maken (of te kopen). Appelcake en appelcrumble  is een dessertje dat perfect past bij de herfst en ik ga het dan ook een paar keer proberen te maken.

IMG_8475

Halloween is helemaal op het einde van oktober maar mogen we zeker ook niet vergeten. Een leuk feestje bij een Emma, ik heb er zin in…!

Na Halloween is het herfstvakantie, de herfstvakantie is eigenlijk in november dus daar ga ik nog niet te veel over vertellen.

Mijn broer is jarig in oktober en op het einde van de maand is het een verjaardagsfeest voor familie en vrienden van mijn ouders. Vind ik heel erg leuk want er is altijd chocolade- en aardbeientaart!

Meestal gebeuren er ook nog een paar ongeplande maar super leuke dingen. Dingen die leuk zijn voor mijn blog zullen jullie zeker voorbij zien komen!

Liefs Sofie X

Een gedachte over “OKTOBER

Geef een reactie

