Harige Schoenen

Hai

Vorige week donderdag vertelde ik in ‘Autumn Wishlist‘ al dat ik heel graag deze schoenen van wou. Maandag ben ik met mijn mama naar Antwerpen gegaan en heb ik ze gezocht maar spijtig genoeg niet gevonden. Ik was wel een beetje teleurgesteld omdat een verkoopster eerst zei dat ze ze wel nog hadden om daarna te vertellen dat ze er toch niet meer waren. Ik vind het nog steeds heel jammer.

We gingen dus opzoek naar andere schoenen. Na 4 winkels binnen en buiten te gaan, kwamen we in de 5de winkel dit harige paar tegen. Liefde op het eerste gezicht.

IMG_8486

IMG_8488

IMG_8490IMG_8485

DSC_9243

Ik vind ze echt heel erg mooi. Ze zitten ook goed. Alleen de rantjes schuren een beetje aan mijn enkels. (met kleine wondjes als gevolg) Ik denk wel dat dit over gaat als ik ze een paar keer draag.

De schoenen hebben niet alleen een dierenprint, ze hebben ook haartjes (vandaar de naam van deze blogpost). Dat vind ik eigenlijk het leukste aan de schoenen.

Welke schoenen dragen jij het liefst?

Veel kusjes Sofie x x x

De schoenen zijn van het merk MARUTI en ik heb ze gekocht bij Van Dalen in Antwerpen.

3 gedachtes over “Harige Schoenen

Geef een reactie

