Leuk, Basic Herfsttruitje

Bordaux rood en paars, donkerblauw, okergeel,…Alle mooie warme herfstkleuren zijn weer terug! Tijd dus om een paar nieuwe truien in huis te halen en je truien van vorig jaar weer op de onderste plank te leggen.

Vorige jaren vond ik het verschrikkelijk om in de herfst en winter lange mouwen te moeten aandoen. Dit jaar daarentegen kan ik niet wachten om mijn dikste truien boven te halen. Maar het is nog niet zo koud dus die laten we nog even in de kast liggen. Dunne truitjes zijn daarom perfect voor deze periode omdat ze niet te warm zijn maar zeker ook niet te fris.
DSC_9361 DSC_9397 DSC_9415 DSC_9424 DSC_9428

Is het een t-shirt of een trui? Ik ben er nog steeds niet uit, iets tussen de twee denk ik.

Het heeft een super mooi patroontje en is heel leuk afgewerkt met donker paarse randjes. Het materiaal waaruit de       trui/t-shirt is gemaakt is ook heel aangenaam. Een beetje stretch.

Een lieve vriendin heeft heel toevallig net dezelfde gekocht. Heel grappig want we hebben dat nog een keer meegemaakt met deze trui.

Sofie x

Trui Urban Outfitters
Broek Super Dry
Schoenen All Stars- Converse

5 gedachtes over “Leuk, Basic Herfsttruitje

Geef een reactie

