Kaki Jasje & Grijze T-shirt

Goedemorgen!

Toen ik een paar weken geleden in Antwerpen was en Brandy Melville binnenstapte, zag mijn mama dit kaki jasje. We vonden het allebei geweldig en dus hebben we het gekocht. Het dunne-jasjes-weer is dan wel voorbij maar af en toe zal dit jasje ook in de herfst van pas komen denk ik. Misschien draag ik het dan wel als trui?

Een gewone grijze t-shirt is een basic die altijd wel van pas kan komen. Onder het jasje staat hij ook heel erg mooi. Ik vond deze outfit het mooist met een lichte jeansbroek.

DSC_9189-001         DSC_9260-001

DSC_9252-001         DSC_9198-001
DSC_9262-001

DSC_9201-001          DSC_9290-001
DSC_9209-001

DSC_9227-001

De t-shirt is basic, de broek is basic, het jasje is basic,… Dus dan moeten we de outfit afmaken met leuke schoenen! Ik draag hier mijn harige schoenen waar ik vorige week deze post over maakte.

Vinden jullie Brandy Melville ook zo’n geweldige winkel?

Liefs x

Jasje Brandy Melville
T-shirt Brandy Melville
Broek H&M
Schoenen MARUTI

4 gedachtes over “Kaki Jasje & Grijze T-shirt

  1. […] Ik heb vandaag een outfit voor jullie die ik op dit moment heel erg graag draag. De combinatie trui-broek-schoenen en niks meer vind ik geweldig. Gemakkelijk, warm maar ook heel mooi. Deze outfit heb ik vorige week voor school gedragen en ik ben er ook met vrienden mee naar de bioscoop geweest. Toen droeg ik het met dit tasje en deze jas. […]

    Like

Geef een reactie

