Indian Night Jasmine | The Body Shop

Hey

The body Shop vind ik echt een erg leuke winkel. Zowel om voor mezelf dingen te kopen als om cadeautjes te zoeken. Het zijn zeer goede producten die redelijk budget zijn. Bodybutter is mijn favoriete product. Vandaag ga ik geen body butter reviewen maar vandaag stel ik jullie een parfum voor.

IMG_8593-003

IMG_8594-002

Zoals jullie aan de naam van deze parfum al kunnen lezen is het eerder een geur voor ’s avonds. Ik denk dat ik hem vooral op feestjes ga dragen of wanneer ik ergens ga eten. Voor school vind ik hem een beetje te zwaar, dan draag ik liever een fris geurtje.

Het is een redelijk grote verpakking dus ik hoop hem wel een tijdje te kunnen gebruiken want hij ruikt echt heerlijk. Het ruikt naar bloemetjes, maar niet naar frisse bloemetjes, het ruikt iets donkerder. Wat bedoel ik daarmee? Als je een frisse bloemetjesgeur ruikt denk je aan licht groen of roze maar bij deze geur denk ik eerder aan zwart of donker oranje. De geur doet mij ook een beetje denken aan de zonsondergang. Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen welke sfeer dit geurtje heeft.

Ik zou deze bodyspray zeker aanraden als je opzoek bent naar een lekkere avondgeur. Het is zeker één van mijn favoriete parfums en ik draag hem heel erg graag. De verpakking vind ik ook mooi. De tekeningetjes op het flesje geven de sfeer van de geur heel goed weer. 

Ik heb het gekregen op mijn verjaardag van Caro. Dankjewel, heb je goed gekozen ! 😉

Kus x

3 gedachtes over “Indian Night Jasmine | The Body Shop

  1. Hé! Ik heb jou genomineerd van de Liebster Award! Het lijkt me leuk als je hem invult! Liefs, Daphne.
    Wat een leuke flacon heeft de parfum trouwens! Alleen al van de verpakking word ik blij!

    Like

Geef een reactie

