Liebster Award

Hey

Ik ben genomineerd door Daphne voor de Liebster Award. Dankjewel! Ik vind het heel erg leuk en lief. Wat is dat eigenlijk de Liebster Award? Wel dat is eigenlijk een soort tag waar je andere bloggers voor nomineert. Zij verzinnen 11 vragen voor jou, jij beantwoordt ze, verzint er zelf ook 11 en nomineerdt dan ook een paar bloggers. Zo gaat dat dus verder. Heel erg leuk dus.

1. Omschrijf jezelf in 4 woorden.

Vrolijk, koppig, chocolade, donkerblauw.

2. Wat is het apartste kledingstuk in jouw kast?

Ik heb eigenlijk niet zo veel speciale kledingstukken. Vorig jaar heb ik een trui gekocht met ‘haartjes’ die ik toen heel erg speciaal vond. Nu is hij niet meer zo speciaal omdat bijna iedereen er ook zo’n heeft maar dat maakt niet dat ik hem minder leuk vind.

stien

3. Wat is jouw favoriete vakantieland?

Ik ben deze zomer naar Zweden geweest en het was daar echt geweldig, maar ik ga eigenlijk het allerliefst naar Italië. Het warme weer, het heerlijke eten (pizza!), de mooie steden,…. Ja ik ben helemaal fan!

4. Wat is jouw favoriete seizoen?

Ik vind eigenlijk alle seizoenen heel erg leuk maar als ik toch zou moeten kiezen zou ik voor de zomer gaan. Zeker omdat we dan ook nog een keer twee maanden vakantie hebben en het weer ‘meestal’ prachtig is.

5. Waar zou je graag nog eens naartoe willen?

Ik zou graag nog een keer naar Zweden willen gaan en ik wil zeker ooit nog een keer terug naar Rome. Ik ben vorig jaar in februari gegaan en het was daar al 20°C. Echt een geweldige stad ook.

colo2 (2) colo

6. Wat is je favoriete dag van de week? Waarom?

Zondag, alles is heel rustig en relaxed op zondag. Meestal heb ik mijn huiswerk al op zaterdag af en is zondag echt een leuke dag. Ik ga ook naar de chiro op zondag en soms neem ik daarna een lekker warm bad en drink ik warme chocomelk voor de tv.

7. Waar kun jij voor wakker gemaakt worden?

TAART!

IMG_7952

8. Wat is je favoriete stad?

Ik ga heel erg graag naar Antwerpen. Het is een hele mooie stad waar altijd wel iets te doen is. Ook om te gaan shoppen is het mijn favoriet. Er zijn ook heel veel toffe buurten waar je ’s avonds lekker kunt gaan eten.

9 .Wat is jouw favoriete blog?

Ik vind heel veel blogs leuk. Ik som er drie voor jullie op;

Jiami.nl is een hele leuke, mooie en goede blog. Elke dag komen er artikels online en één keer in de week een video.

Alwaysjudging.com is een blog die ik heel erg leuk vind. Ik haal er ook regelmatig inspiratie uit voor mijn eigen kledingstijl.

D is for Dazzle maakt echt hele leuke video’s. Ze komt zo natuurlijk en losjes over.

10. Ben je een avond- of een ochtendmens?

Ik ben geen van beide denk ik. Ik sta niet graag vroeg op maar in het weekend ben ik meestal voor 9u uit mijn bed. Het is heerlijk om in het weekend in mijn pyjama aan mijn blog te werken.

11374188_1616412315291114_952189842_n

11. Wat is jouw favoriete (gezonde) recept?

Ik kook niet zo vaak. Niet omdat ik het niet graag doe, nee hoor integendeel. Ik heb/maak er gewoon geen tijd voor. Maar als ik dan toch kook maak ik heel graag pasta met zalm! Ik zoek altijd een ander recept want ik vind de afwisseling heel erg leuk!

Nu is het tijd om zelf een paar blog te nomineren.

Sophie van soofbeauty.wordpress.com

Frisine en Clemence van aboutflowersandcrowns.wordpress.com

Emma van emmaterlinck.com

Kimberly van staybeautylicious.wordpress.com

Margriet van lifeofmargriet.wordpress.com

En hier komen de vragen.

1. Wat is je lievelings dessert?
2. Wat doe je het liefst met vriend(inn)en?
3. Als je ooit in het buitenland zou wonen waar zou dat dan zijn?
4. Wat is je favoriete kledingmerk?
5. Koop jij je kleren meestal online of ga je regelmatig winkelen?
6. Wat is je grootste miskoop?
7. Sport je het liefst met of zonder muziek?
8. Wat is je lievelings serie?
9. Wie is je grote voorbeeld?
10. Naar waar zou je heel graag op huwelijksreis gaan?
11. Als je 1 000 euro zou krijgen en je zou het allemaal op één dag moet gebruiken, wat zou je dan kopen?

Nog even de regels op een rijtje zetten.

1. Link terug naar de persoon die jou genomineerd heeft.
2. Beantwoord de vragen van diegene die jou genomineerd heeft.
3. Nomineer zelf een aantal bloggers.
4. Verzin 11 vragen voor de bloggers die je genomineerd hebt.
5. Laat een berichtje achter bij de blogs die jij genomineerd hebt om te laten weten dat je ze genomineerd hebt.
Veel liefs Sofie
 
Zoals jullie misschien wel al hebben gemerkt heb ik de laatste tijd een paar keer een blogpost overgeslagen. Ik heb het de laatste tijd enorm druk en het was soms echt moeilijk om optijd een goede post online te krijgen. Sorry daarvoor. Ik heb dan ook besloten om enkel nog donderdag en zondag te posten. Dinsdag wordt vanaf nu een soort extra dag. Als ik tijd heb dan komt er af en toe ook iets op dinsdag online. Ik vind het zelf ook heel spijtig maar ik hoop nu wel dat mijn blogposts wel beter worden. x x xx 
5 gedachtes over “Liebster Award

Geef een reactie

