NOVEMBER

Hi

Vandaag is het één november en dus is het tijd voor een kleine update. Net als vorige maand overloop ik snel even wat er allemaal in oktober is gebeurd en wat er in november gepland is. Allemaal leuke dingen waar ik vrolijk aan terug denk of waar ik stiekem heel erg naar uitkijk.


OKTOBER

In oktober is het echt heel snel veel kouder geworden. We konden onze dikke truien dus weer uit de kast halen. Ook zijn we weer overgegaan naar het winteruur en is het ’s ochtends veel sneller licht en ’s avonds veel sneller donker.

Verschillende vriendinnen waren jarig en slaapfeestjes kunnen daarom ook niet ontbreken. Ik heb deze maand dus verschillende cadeautjes gezocht. Ook heb ik voor de eerste keer een horrorfilm gekeken.

taart

Op 23 oktober was het dag van de jeugdbeweging, ik vind het altijd heel erg leuk om in mijn chiro-uniform naar school te gaan.

Gisteren was het Halloween en we zijn met verschillende vriendinnen bij Emma gaan ‘Hallowenen’. Omdat ik dit artikel gisteren heb geschreven kan ik daar eigenlijk nog niets over zeggen omdat het (op het moment dat ik dit schrijf) nog niet gebeurd is. 😉

halloween

NOVEMBER

Op 25 oktober was mijn broer jarig. Daarom is het vandaag familiefeest bij mij thuis. Ik vind het altijd heel leuk en gezellig.

De herfstvakantie is net begonnen en morgen vertrek ik op vakantie naar Nederland met mijn allerbeste vriendin. Het is een soort traditie geworden en elk jaar kijk ik er heel erg naar uit! Hierover zullen jullie zeker nog vanalles zien verschijnen.

IMG_8642

De laatste weken voor de herfstvakantie waren enorm druk. De combinatie school-blog was soms moeilijk. Daarom ben ik blij dat het nu vakantie zodat ik een beetje vooruit kan werken.

Mijn tante, nonkel en kleine neefje zijn net verhuisd en waarschijnlijk gaan we 11 november een beetje helpen in hun nieuwe huis.

Zo dit was een kleine persoonlijke update over de voorbije en de komende maand!

Wat vinden jullie van het winteruur?

Kus X

Geef een reactie

