Kleine Zara Shoplog

Hey

Schoenen met een dikkere zool wil ik echt al heel erg lang. Ik ben namelijk redelijk klein en hakken vind ik maar niks. Ik ging dus opzoek en vond uiteindelijk een prachtig paar op de webshop van Zara. Mijn mama vindt schoenen bestellen op internet maar niks dus zijn we in Antwerpen de Zara binnengestapt. Daar hadden ze de schoenen niet meer en dus heb ik ze uiteindelijk toch besteld via de webshop. De schoenen kostten ong. 40 euro en vanaf 50 euro moest je geen verzendingskosten betalen, daarom heb ik er nog een dikke sjaal bij gekocht.


IMG_8701IMG_8696 IMG_8707

Ik ben er echt helemaal verliefd op. Ze zitten zo geweldig. Ik vind ze wel redelijk smal, maar ik heb hele smalle voeten dus voor mij zijn ze perfect. Mensen met brede voeten kunnen ze beter eerst even gaan passen in een winkel voor ze deze schoenen kopen.

Ze zien er prachtig maar helaas zijn ze helemaal niet waterdicht. Van eventjes door het gras te lopen zijn je tenen al nat. Dus ik ben bang dat deze schoenen een regen-achtige dag niet zullen overleven. Niet overleven is misschien veel gezegd maar ze zullen er alleszins niet meer zo mooi uitzien op het einde van die dag.
Door deze schoenen ben ik nu helemaal into plateau-zolen. Het is zo leuk om aan te doen en ik ben ineens een heel stuk groter.

IMG_8656-001IMG_8654-002

Ik vind de sjaals van Zara zo geweldig. Ze zijn groot, dik, warm, zacht en vallen ook nog eens super mooi. Ze zijn ook heel veel zijdig. Je kan ze op 1 000 verschillende manieren dragen.
Ik vond kiezen héél erg moeilijk. Zoveel leuke patronen. Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan omdat hij volgens mij het leukst bij mijn jas staat. Hij pluist wel enrom hard. Als ik hem aan heb thuis dan ligt het hele huis vol pluisjes.

Wat vinden jullie van plateau-zolen?

Veel liefs
Sofie

3 gedachtes over “Kleine Zara Shoplog

Geef een reactie

