3 Favorieten #2

Hey….

Eind augustus kwam mijn eerst ‘3 Favorieten’ online. Dat is alweer een hele tijd geleden en dus vond ik het tijd om een nieuwe te maken. Ik heb deze keer weer drie totaal verschillende leuke ‘dingen’. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden! Laten we er aan beginnen…

JUWELEN

IMG_8717

Dit kettinkje van Brandy Melville heb ik gekregen op mijn verjaardag. Ik ben er echt heel erg blij mee, omdat ik eigenlijk geen kettinkjes heb. Enkel van vroeger maar die vind ik nu helemaal niet meer mooi. Ik droeg het dan ook nooit. Ik had er eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan maar nu ik deze heb ben ik helemaal verkocht en wil ik er graag nog een paar.

Het kettinkje zelf is heel minimalistisch en dat vind ik mooi. Kleine juweeltjes maken je outfit af zonder te opvallend of te druk te zijn. Ik draag het liefst goud- of bronskleurige juwelen omdat ik dat bij mezelf gewoon het mooist vind.

DOUCHECREME

IMG_8722

Ik heb deze Douchecrème van Dove gekocht in Nederland omdat ik mijn zeep was vergeten thuis. Oeps… Ik ben altijd al fan geweest van de doucheproducten van Dove. Zelfs toen ik klein was. Het voelt zo zacht aan en laat altijd nog een subtiel geurtje achter op je huid. Bij deze Douchecrème is dat niet anders. De heerlijke kokosgeur is zo lekker!

Ook vind ik de shampoo en conditioner van Dove geweldig. Hij voedt heel goed en houdt je haar gezond. Zeker eens proberen!

TRUIEN

IMG_8200

De shortjes een topjes liggen al lang op de bovenste plank van onze kast of hebben we in een doos gestopt. Voor de komende maanden kiezen we voor warmere kledij. Een trui, een broek en een paar leuke schoenen en we kunnen de deur uit. Heel simpel maar je kan er eindeloos mee variëren. De ene keer ga je voor een prachtige trui met een jeansbroek en All Stars eronder en een andere keer draag je een basic trui en opvallende schoenen. Het wordt nooit saai en is toch zo gemakkelijk. Nu enkel nog de leukste truien uitkiezen…

Dit zijn mijn 3 favorieten op dit moment. Ik vind deze artikels altijd heel erg fijn om te maken en te lezen. De vorige keer is al een hele poos geleden maar ik hoop nu toch wel iets sneller een vervolg te kunnen schrijven!

XX S

9 gedachtes over “3 Favorieten #2

Geef een reactie

