Favoriete Herfstoutfit

Hi

Ik heb vandaag een outfit voor jullie die ik op dit moment heel erg graag draag. De combinatie trui-broek-schoenen en niks meer vind ik geweldig. Gemakkelijk, warm maar ook heel mooi. Deze outfit heb ik vorige week voor school gedragen en ik ben er ook met vrienden mee naar de bioscoop geweest. Toen droeg ik het met dit tasje en deze jas.

Met een horloge en een armbandje geef je de outfit toch een beetje meer. Een halskettinkje vond ik op deze trui iets minder mooi omdat het zo’n hoge hals heeft.

De examens komen eraan en dat betekent veel minder tijd om te bloggen. Ik ga proberen toch zeker elke week een blogpost te plaatsen. Ik hoop dat het gaat lukken. Je moet dus niet schrikken als er op donderdag of zondag een keer geen artikel verschijnt.

Veel liefs Sofie
suXlmRDofYXuD9dqfgH_TQCCClmOZv1r4uT-P9neM_A,ZJzGWbX02oAoRt6vYEcGFgdaKr1IuV-qWkNNX0LEm083lZ66_ReLyVLDBKiQwhUtBGiWuxuIX0OGNeFPfOAaY8,PnHyP4PEzWsHDvN0VLuRRdAOTOoiPNi2ZKW78KdlFCMmCLvyZ4G-82TPlhW1wZJUuMPxT8j1RY7FPCXnt3WGEo
tiplx1pwwfn8oddjBeZqlBkWB9sG82_jGUqhcl9fzpc 6NzIPqsXMZwVkj75ZBTtum7kC4J0LxYt5cz_ZigQLFQ 8EhsoevjR7zq3ehR8UY9Zp_PvyRa-z79QhFGamt_Y7M
DgUFRdr1mM5o5nfdBdMm6QIKgqdMVkwhjZiPu4LnbOw    fHU6Cx0bY3_0NMdxyYJiqTHknxXN2OhrRjyvvyW3GiU

Trui Vero Moda
Horloge Urban Outfitters
Armbandje Zara
Broek H&M
Schoenen Zara

Geef een reactie

