Rituals Yogi Flow Doucheschuim

IMG_8801IMG_8829.JPGIMG_8808

Hey allemaal!

Al heel, heel lang wil ik een doucheschuim van Rituals. Het is een product dat ik vaak op blogs voorbij zie komen en altijd wordt er wel iets positiefs over gezegd. Veel mensen vinden het een heel aangenaam product en ik zie het ook vaak tussen hun favorieten staan. Maar denk ik hier ook zo over…?

IMG_8819.JPG

Waar ik niet over kan liegen is de netheid van de verpakking. De verpakking van een product van Rituals is altijd heel erg mooi en verzorgd. En ook deze keer zie je echt wel dat het een kwaliteitsproduct is.

Zoals je op de twee foto’s hierboven kan zien wordt de zeep schuim. Heel erg leuk, maar ook wel normaal als je douche’schuim’ koopt. Ik had wel verwacht dat het iets langer en iets meer zou schuimen. Na enkele seconden is het schuim weg en helemaal ingetrokken in je huid.

De geur vind ik dan weer wel helemaal geweldig! Een beetje zoet maar helemaal niet snoepjes-zoet, wat ik helemaal niet lekker vind. Het ruikt een beetje naar bloemetjes. Wat je wel zou mogen verwachten aangezien de basisingrediënten Zoete Amandelolie & Indiase Roos zijn. Een heerlijke geur,  waar je huid na het douchen nog een beetje naar ruikt.

Ik vind dit weer een zeer goed product van Rituals. Ik vind de geur lekker, het ziet er mooi uit, het schuim is lekker zacht. Enkel spijtig dat ik er net iets meer van het had verwacht. 

X X

Online

2 gedachtes over “Rituals Yogi Flow Doucheschuim

Geef een reactie

