DECEMBER

Yeey ! Het is december. Eén van de fijnste maanden van het jaar. Nu heb ik nog even examens maar vanaf volgende week heb ik bijna drie (!) weken vakantie. Nu zit ik al helemaal met mijn hoofd bij december maar we moeten eerst nog even terugblikken op november. Laten we beginnen!

NOVEMBER

Het lijkt alweer een hele tijd geleden maar in het begin van november was het herfstvakantie. Samen met mijn beste vriendin ben ik naar Nederland geweest. Het was heel erg leuk. Ik heb er ook een soort foto-blogpost over gemaakt die je hier kan terugvinden.

z3_sojn_leAzf0x7twILONVd53SwAamCO-aJGDmGXh4

Het is de laatste tijd redelijk koud dus heb ik mijn dikke sjaal uit de kast gehaald. Af en toe een lekkere tas koffie of warme chocomelk kon er ook wel in.

warm

Stien (een vriendin) was jarig en voor haar was er natuurlijk een feestje!

stien

Voor de rest was november een redelijk rustige maand wat activiteiten betreft. Op school was het allemaal een beetje drukker en op mijn blog is het ook al een tijdje rustiger.

DECEMBER

Ondertussen is het al bijna een week december en heb ik daar ook al paar dingetjes over te vertellen.

We zitten nu midden in de examens. Wat natuurlijk niet zo leuk is. Ik kijk dan ook echt uit naar de kerstvakantie!ex

Ik ben  vrijdagavond naar de orthodontist geweest en in de wachtkamer staat een groot aquarium met paarse visjes. Ik heb er een foto van gemaakt en vond het spiegelende effect wel leuk!

vis

Na de examens staan er ook al verschillende leuke dingen op het programma (later meer daarover).

En natuurlijk is het ook bijna Kerstmis. Kerstmis vind ik zonder twijfel de leukste feestdag van het jaar. Altijd heel gezellig en het kerstdiner is altijd zooooooo lekker! Als het tijdens de kerstperiode ijskoud is en er een dik pak sneeuw ligt vind ik het altijd nog gezelliger! Maar een keer Kerst vieren op een strand in Australië? Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen!

Ik heb nog een week examens maar vanaf volgende week dinsdag ben ik weer helemaal terug!

Knuffels!

 

 

Geef een reactie

