Vijf Favorieten #3

Hallo!

Voor vandaag heb ik weer een favorieten post. Hoezo vijf? Het waren er toch maar drie? Ja, dat was inderdaad zo. Maar omdat ik drie favorieten toch wat weinig vind, denk ik dat het leuker is om er ineens vijf te tonen! Ik ga wel gewoon verder met het tellen omdat het eigenlijk wel over hetzelfde gaat. Aangezien het nu herfst is en het binnenkort winter wordt zijn het allemaal dingen die ik tijdens deze koude en donkere dagen heel graag gebruik of leuk vind.

Ochtendlucht.  

IMG_1327-0

Elke ochtend als ik naar school vertrek zie ik deze prachtige lucht. Ik word er altijd vrolijk van.De lucht doet mij een beetje aan een prentenboek van vroeger denken. Daar ging de lucht ook altijd van licht geel over naar donker blauw. Het kleine maantje en de laatste ster zijn leuke details. De laatste tijd heb ik al zeker duizenden luchtfoto’s op Instagram zien passeren en stiekem heb ik er zelf ook heel erg veel gemaakt. Meestal met een avondzon en/of mooie wolken (zoals deze). Maar zo’n foto al deze heb nog niet vaak gezien.

Haarmasker.

IMG_8866

Door het koude weer wordt mijn haar heel snel droog. Daarom is het dus heel belangrijk om mijn haar goed te verzorgen. Ik gebruik dit haarmasker van Garnier minstens één keer per week en ik merk echt wel dat het helpt! Mijn haar is minder droog, blijft langer gezond en ziet er ook gezonder uit. Hij ruikt ook heel erg lekker.

Kerstsfeer.

Kerstmis… Zonder twijfel de gezelligste periode van het jaar. Lekker koud buiten en lekker warm binnen. Net zoals veel bloggers en youtubers plaats ook Zoella heel december tot Kerstmis elke dag een video. Eén van haar leukste video’s vind ik deze. Hierin laat ze een stukje van haar ‘kersttruiencollectie’ zien. Er zitten echt hele leuke bij! De leukste vind ik de trui met lichtjes die ze in deze video draagt.

Ik wil zelf ook héél graag een kersttrui. Het ziet er zo gezellig en leuk uit!

(Kan je de video niet zien? Klik dan hier)

Speculaas.

IMG_8878

Sinterklaas is vorige week geweest en dat betekent veel chocolade, speculaas en mandarijntjes. Zo lekker! Zeker de dikke speculaas die mijn mama koopt bij de bakker is overheerlijk. Zelf zou ik ook graag een keer speculaas maken. Kan iemand mij een receptje aanraden?

25 Adele.

IMG_8881

Van Sinterklaas heb ik de nieuwe cd van Adele (25) gekregen. Hij is zo mooi! Er zitten typische Adele-liedjes maar zeker ook veel nieuwe dingen tussen. Ik heb sommige liedjes al verschillende keren gehoord en elke keer vind ik ze mooier en mooier. Terwijl ik dit aan het schrijven ben, ben ik er dan ook naar aan het luisteren.

Wat is jullie favoriete cd of artiest?

X Sofie

Ps; Leuk nieuw detail op mijn blog. Het sneeuwt! Tot in januari zal je niet alleen buiten sneeuw zien maar ook op mijn blog zal je de mooie witte vlokjes kunnen bewonderen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

 

 

Geef een reactie

