Het is bijna Kerstmis!

Gisteren heb ik mijn laatste examen gemaakt en dat betekent dat ik nu vakantie heb! Eindelijk heb ik weer tijd om dingen te doen die ik leuk vind. Zoals bloggen bijvoorbeeld… Het is al een hele tijd rustig geweest en dat vind ik bijzonder jammer. Ik zit nu vol nieuwe ideeën en wil de volgende weken wat extra posten op mijn blog. Ik hoop dat jullie het ook leuk zullen vinden.

Als eerste wil ik een klein overzichtje geven van dingen die je de komende weken mag verwachten.

  • Blogposts in het kerstthema. Het is bijna Kerstmis en daarom lijkt het mij leuk om hier ook over te schrijven
  • Ik ga volgende week een paar dagen naar Amsterdam met Stien. Ik kijk er erg naar uit en hoop er ook leuke foto’s te kunnen maken. Kennen jullie leuke plaatsjes en/of winkeltjes waar ik zeker een keer langs moet?
  • Al een hele tijd wil ik mijn kamer een beetje veranderen. Zeker mijn klerenkast moet een keer aangepakt worden.
  • Gewoon niks doen en tv-kijken staan ook op het programma. Leuke films en/of series die ik ontdek laat ik jullie zeker weten.
  • Ik wil ook heel graag wat vaker outfits op mijn blog posten. Ik vind het zelf heel leuk om te maken en om te delen!

Ik vrees dat ook deze vakantie weer veel te kort gaat zijn. Maar ik zie jullie snel weer!

 

 

 

 

 

 

6 gedachtes over “Het is bijna Kerstmis!

Geef een reactie

