Kerstshoppen|Outfit

Hey daar!

Maandag en dinsdag was ik in Antwerpen. Maandag om een outfit te kopen en dinsdag om er foto’s van te maken.

Mijn liefde voor Antwerpen is groot, zeer groot. En het groeit elke keer dat ik er kom. De combinatie van leuke winkels, buurten, plekjes en vele lekkere plaatsjes maakt er een hele levendige en aangename stad van.

De outfit die ik hier draag is een heel leuke outfit om in de stad te dragen. Verschillende laagjes die problemen met het verschil van temperatuur in de winkels voor een stuk kunnen oplossen. Het hemdje dat ik hier draag vind ik ZO geweldig! Heel luchtig en losjes en het valt heel erg mooi. Niet heel erg goedkoop maar wel heel erg leuk.

Mijn adiddassen… tja.. dat zijn mijn allerliefste! Ik heb ze al meer dan drie jaar en als ik eerlijk moet zijn, zijn ze wel een beetje te klein geworden. Maar ze zijn zo mooi?! Ik ben er zo verliefd op dat ik ze af en toe toch uit de kast haal omdat ze eigenlijk heel erg goed zitten. (Enkel vooraan zitten ze niet meer zo geweldig.)

Een perfecte outfit om die laatste cadeautjes nog te gaan zoeken of de leukste kerstoutfit te shoppen.

Sofie

 

DSC_0649DSC_0595DSC_0609DSC_0615DSC_0663DSC_0657

DSC_0650
Credits to Jade.

Trui Pull&Bear
Hemdje Urban Outfitters
Handtas Brandy Melville
Broek Superdry
Schoenen Adiddas
Oorbellen Zahia

(Als je op één van de bolletjes klikt dan kan je ze vergroten en krijg je meer informatie over de foto!)

 

7 gedachtes over “Kerstshoppen|Outfit

Geef een reactie

