Kerstmis|Outfit

Goedemorgen! (Goedemiddag! of Goedeavond!)

Vrijdag is het Kerstmis. En vorig jaar heb ik besloten om elk jaar een kerstkleedje te zoeken. Ik heb nu 2 kleedjes voor de winter. Dat van vorig jaar en dit. Ik vind het echt heel spijtig dat ik er zo weinig heb want ik vind het echt heel erg leuk om aan te doen. De meeste kleedjes passen me gewoon niet. Meestal zijn ze te breed of te lang en bestaat er geen maat kleiner meer. ( struggles van kleine meisjes)

Vorig jaar had ik een kleedje met een redelijk druk printje dus heb ik het voor dit jaar simpel gehouden. Een grijs kleedje dat eigenlijk een lange trui is. Gouden accessoires staan prachtig bij grijs. Een armband en ring van Brandy Melville en oorbellen die ik vorig jaar bij Zahia maakte.

De leuke slinger die je op de laatste twee foto’s ziet komt van HEMA en heb ik gekregen van Julie op het klaskerstfeestje. Dankjewel!

Ik hoop dat jullie allemaal warm en gezellig Kerst zullen vieren!

Veel liefs Sofie !

IMG_9068

IMG_9143IMG_9037

Kleedje Brandy Melville
Oorbellen Zahia
Ring & Armband Brandy Melville
Slinger HEMA

 

 

6 gedachtes over “Kerstmis|Outfit

Geef een reactie

