Mijn stijltang van Babyliss

Hi!

Een stijltang stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik heb krullend haar en af en toe wil ik gewoon iets anders dan een dotje of krulletjes. Op Kerstmis kreeg ik er één van mijn mama en papa en ik ben er super blij mee. Ik kon niet wachten om hem uit te testen…

Kopenhagen2015 730
De foto’s die ik voor het stijlen nam zijn niet zo goed gelukt, maar ik denk wel dat je met deze foto goed weet hoe mijn haar er voor het stijlen uitziet.

IMG_9244.JPG

Eerst spoot ik wat van dit product op mijn haar. Zo is je haar beschermd tegen de hitte. Het zorgt er ook voor dat je haar wat zachter wordt en en beetje glanst. Dit product is niet getest op dieren en bevat geen parabenen. (CHI 44 Iron Guard) En dan begon ik met het stijlen.

IMG_9222IMG_9240

Omdat dit de eerste keer was heb ik de koudste stand gebruikt. Daarom is het niet helemaal plat geworden maar eerder golvend. Het is niet helemaal wat ik gedacht had, maar ik vind het echt wel mooi. Het is een wat rustiger maar nog altijd een beetje losjes. De volgende keer zet ik het op een iets hogere stand en dan kijk ik wat ik het leukst vind. Golvend of helemaal plat?

Ik ben heel tevreden over deze stijltang omdat hij heel makkelijk in gebruik is. Voor mensen die net zoals ik nog niet zo ervaren zijn is het een perfect toestel. Hij warmt ook zeer snel op. Terwijl ik mijn haar kamde en de beschermde spray op mijn haar spoot was de stijltang al klaar.

Deze stijltang kan je ook gebruiken als je haar nog nat is.

IMG_9256IMG_9250IMG_9246

Welke stijltang hebben jullie en wat vinden jullie ervan? 

x Sofie x

SLIM 28mm Protect / Babyliss

 

2 gedachtes over “Mijn stijltang van Babyliss

Geef een reactie

