Agenda van Flow

Hoe gaat het ?

Voor Kerst heb ik een agenda van Flow gekregen. We gebruiken steeds vaker onze gsm als agenda en de papieren versie wordt meestal niet meer gekocht. Toch vind ik het veel leuker om ook die papieren versie te hebben omdat die toch wat meer overzicht geeft. Je kan heel makkelijk terug bladeren en even goed kijken wat je volgende week moet doen. Oké, bij een digitale agenda gaat dit ook, maar je merkt al wel dat ik eerder een voorstander ben van een ‘ouderwetse’ papieren agenda die je eens kan vastepakken en doorbladeren.

IMG_9455IMG_9432IMG_9433IMG_9454

De agenda van Flow ziet er net zoals de tijdschirften super leuk en mooi uit. Het staat vol mooie printjes en tekstjes. Hij is ook helemaal niet druk. Een echte meevaller want daar was ik een beetje bang voor. Met al die verschillende printjes kan dat snel gebeuren.

Je krijgt van elke week een heel mooi overzicht. Alle dagen netjes onder elkaar en op de rechterbladzijde staan enkel lijntjes. Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd geworden aan lijstjes maken dus dat kan daar. Aan de onderant van elke rechterpagina staat er ook een citaat van een bekende (of minder bekende) persoon. Soms vind ik ze mooi, soms vind ik ze iets te zweverig.

Allemaal super handig behalve het weekend. De vakjes voor zaterdag en zondag samen zijn even groot als één vakje voor een andere weekdag. Vind ik echt heel spijtig omdat het voor mij dan juist drukker is.

IMG_9445IMG_9442IMG_9441IMG_9438

Aan het begin van elke maand is er ook steeds plaats gehouden voor notities en elke maand begint met een leuk printje.

IMG_9457 - kopie

Bij de agenda zit ook nog een klein schriftje voor nog meer lijstjes! (En het is toch leuker om een lijste op te schrijven en de voltooide taken met een dikke streep te doorstrepen dan een online lijstje waar je enkel kan aanvinken? 😉 )

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen overtuigen om ook een papieren agenda te kopen?

Ben jij een voorstander van een papieren agenda of gebruik je hem liever digitaal?

Sofie x

Ps: Morgen komt er een extra post online!

3 gedachtes over “Agenda van Flow

Geef een reactie

