Mijn voornemens voor 2016

Een gelukkige nieuwjaar!

Vandaag is het de eerste dag van 2016. Zoals elk jaar probeer ik een paar voornemens te bedenken waar ik dit jaar wat extra aan ga proberen werken.

1.Terug beginnen met hardlopen

Mijn papa en ik liepen voor de zomervakantie minstens één keer per week en vaak zelfs twee keer. In de zomervakantie gebeurde dat af en toe nog eens en nu lopen we amper nog één keer per maand. Daar wil ik terug verandering in brengen want ik vind het zo leuk!

2.Wat vaker koken

Ik kook bijna nooit zelf. Ik vind het echt heel leuk, zeker met vriendinnen. Nieuwe dingen uitproberen en nieuwe smaken proeven. Ook ga ik proberen af en toe eens een receptje op mijn blog te plaatsen.

IMG_9222

3.Meer vooruit werken

Zowel voor school als voor mijn blog. Ik moet echt wat vaker vooruit werken zodat ik tijdens drukke periodes toch alles gedaan krijg. Ik heb deze vakantie wel al wat artikels gemaakt voor na de vakantie. Maar gewoon als ik in het weekend wat tijd over heb kan ik ook al heel wat doen.

4. Mijn nagels eens lakken

Mijn nagels zijn in de 14 jaar dat ik hier ben nog niet één keer een hele dag gelakt geweest. Ik ben het meestal al na 5 minuten beu. Jammer, want soms is het echt heel erg mooi. De juiste kleur met een leuke outfit kan echt een prachtige combinatie zijn.

IMG_8981

5.Kleren dragen die een beetje speciaal zijn

Ik hou enorm van basics maar soms mag het wel eens wat anders zin. Combinaties die je normaal niet zou dragen of een trui die net een beetje uit je comfortzone gaat. Niets leukers dan dat. Ik zou graag dit jaar vanalles ontdekken. Hopelijk vind ik op mijn zoektocht ook wat leuke winkeltjes.

Wat zijn jouw voornemens voor 2016?

x x x x

 

 

Een gedachte over “Mijn voornemens voor 2016

Geef een reactie

