Mijn grote kaki jas

Hi!

Deze outfit is eigenlijk een beetje de warmere versie van deze outfit. Het is dezelfde t-shirt, dezelfde kleur jas, maar dikker en langer, een donkerdere jeans en een rugzak i.p.v. een klein tasje. De jas en de broek heb ik in Amsterdam gekocht. Het is in Nederland vroeger solden dan in België dus heb ik ze al met een beetje korting kunnen kopen.

Toen ik deze jas in de winkel zag hangen was ik direct verkocht! Een lange stoere jas had ik nog niet en nu zou ik eindelijk weer lange truien kunnen dragen zonder dat ze er onder mijn jas uitkomen. Je kan de voering ook uit de jas halen. Dus deze jas kan je het hele jaar door dragen. Al betwijfel ik wel of hij warm genoeg is om nu voor school aan te doen.

De rugzak kreeg ik van mijn mama en papa voor Kerst. Ik wou heel graag een rugzak om te gebruiken als handtas. Eentje waar net wat meer in past. De laatste tijd zie je het vaker en vaker. Soms is het ook gewoon makkelijker om een rugzakje mee te nemen waar alles mooi in past dan een handtas waar alles in gepropt is.

Hoe waren jullie feestdagen? 

x S x

1423Hier zit mijn kap precies een beetje raar, oeps. 

Jas Pepe Jeans
T-shirt Brandy Melville
Rugzak lavorazione artigianale real leather
Broek Pepe Jeans

6 gedachtes over “Mijn grote kaki jas

Geef een reactie

