JANUARI

Hey daar!

Ondertussen is het al bijna een week januari. Toch zou ik heel graag nog eventjes terugblikken naar de laatste maand van 2015 en ook al eens kijken wat ik in de eerste maand van 2016 al allemaal gepland heb. In december was deze post ook al een beetje te laat en heb ik al het een en het ander over december gezegd (bekijk het hier). Ik begin dus gewoon aan het einde van de examens.


Na mijn laatste examen ben ik met Emma en Elena naar Antwerpen geweest. Het was meteen een hele leuke start van de vakantie. De eerste foto is een foto van een grote luchtbel die een klein meneertje op straat maakte.

’s Avonds maakte ik met mijn mama deze overheerlijke pizza’s. Ze zijn super makkelijk te maken. Een half Turks/Marokkaans brood daarop tomatensaus en dan beleg je het gewoon met alles wat je lekker vindt. Vergeet ook zeker niet goed te kruiden, anders smaakt het een beetje flauw.

Een verlicht reuzenrad is altijd heel fotogeniek en staat erg mooi op een kerstmarkt in een grote stad. Dit is het reuzenrad van Brussel.

Ik was deze maand helemaal fan van kaarsen! (en eigenlijk ben ik nog steeds grote fan)

Ik ging in de week voordat de kerstvakantie ‘officieel’ begon slapen bij lieve Caro. Het was echt leuk!

In de eerste week van de vakantie ging ik met mijn mama, een vriendin en haar mama naar Amsterdam. We hebben heel veel leuke dingen gedaan! Ik heb er ook een korte blogpost over geschreven die je hier kan lezen.

In de tweede week ging ik naar mijn beste vriendin die bijna aan de zee woont. Ik zie haar enkel in de vakantie dus het is altijd super leuk om haar terug te zien! Ik ging samen met haar en nog twee vriendinnen naar Plopsaland.

Naast al die leuke dingen heb ik natuurlijk Kerst, oud en nieuw met familie en vrienden gevierd. Hier heb ik niet zo veel foto’s van omdat ik het het liefst gewoon gezellig mee wou vieren i.p.v. heel de tijd met mijn fototoestel te staan zwaaien. Meestal was het toch al donker en zou de kwaliteit van de foto’s wat minder zijn.

Ik heb zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ook wat vaker dingen op mijn blog gepost. Ik ben van ééntje per week naar drie per week gegaan. Ik weet nog niet zeker of dit zo zal blijven. Maar jullie zullen het wel zien!

Wat staat er voor januari al allemaal op de agenda? Een concert van K3, het nieuwe huis van mijn nonkel, tante en neefje bezoeken, misschien eens naar de solden gaan, de antwoorden van de lezersvragen eens goed bekijken en er wat mee doen,…

Wat was het leukste wat jullie deze maand hebben gedaan?

Veel liefs!

Je kan de lezersvragen nog steeds invullen. Klik snel even hier. Dankjewel!

2 gedachtes over “JANUARI

Geef een reactie

