Dagcrème|Body Shop

Hi!

In de winter wordt mijn huid altijd erg droog. En soms wordt hij dan heel lelijk en rood. Daarom zocht ik dus een crèmepje om mijn huid weer een beetje te herstellen. Ik ging de Body Shop binnen en vroeg een verkoopster om raad. Zeker doen als je nog niet goed weet wat je zoekt! Zij kan je zeker vertellen wat je het best mee naar huis neemt, wanneer je het moet opsmeren of hoe vaak je het kan gebruiken.

3

De verkoopster raadde mij deze dagcrème aan met Aloë. Hij is heel licht en speciaal voor mensen met een gevoelige huid. Ik heb niet echt een gevoelige huid dus ik heb het niet speciaal nodig. Toch vind ik producten voor gevoelige huid vaak wat prettiger omdat er meestal minder slechte stoffen inzitten. Zo zit er hier bijvoorbeeld geen parfum in. Het heeft dus geen geur. Dat vind ik niet echt een nadeel want parfum is eigenlijk helemaal niet goed voor de huid.

Het is zeker een goed product! Het hydrateert goed en zorgt voor een beschermend laagje. Ik merk wel dat mijn huid wat minder droog is dan voorheen. Helemaal herstelt is mijn huid wel niet. Als je huid echt héél erg veel last heeft van de winter dan zou ik eerder naar de apotheker gaan.

Ik vind de crème wel een beetje vettig. Je moet heel erg oppassen dat je niet te veel smeert en je gezicht daarna een beetje afdoppen omdat je huid wat blinkt na het aanbrengen. Mensen met een vette huid zou ik deze dagcrème zeker niet aanraden. Voor mensen met een droge of normale huid is dit een prima product.

Het kost 17 euro en is hier te koop of in één van de Body Shop winkels.

Op zich is dit een heel erg goed product. Het hydrateert en verzorgt. Er zit geen parfum in en dat vind ik prima. Ik vind hem enkel een beetje te vettig, maar dat hangt van persoon tot persoon af.

Sofie x x

21

Je kan de lezersvragen nog steeds invullen. Klik snel even hier. Dankjewel!

8 gedachtes over “Dagcrème|Body Shop

Geef een reactie

