Water, maar dan toch een beetje anders…

Hey

Dat water gezond is, ja dat weten we allemaal. Als we niet willen uitdrogen is het natuurlijk belangrijk om genoeg te drinken. En als we er dan toch zo veel van moeten drinken kunnen we er misschien ook wat variatie in brengen, het eens wat lekkerder maken.

En hoe doen we dat dan?

1.Je doet water in een grote kan. 2.Daar doe je wat munt en limoen bij. Wij hebben twee limoenen gebruikt. 3.Dan laat je alles een beetje intrekken. 4.En klaar!

Oké, moeilijk is dit niet. Ik weet zeker dat iedereen dit snel en vlot kan maken. Het is heel lekker, gezond en het ziet er ook wel mooi uit. Ik heb dit drankje verschillende keren gedronken deze vakantie. Op familiefeesten maar ook gewoon thuis of in Amsterdam. Nu drink ik het nog af en toe, gewoon omdat het zo lekker is! Ik weet zeker dat dit ook één van mijn favoriete drankjes gaat zijn in de zomer.

Hebben jullie het ook al eens gedronken? En wat vonden jullie ervan?

XX Sofie

Ik heb ook nog een paar sfeerfoto’s van Nieuwjaar. Ik vond het wel eens leuk om ze te tonen. 

IMG_9471IMG_9468IMG_9466IMG_9496IMG_9475IMG_9467

Geef een reactie

