2 jassen over elkaar?!

Hey!

Als eerste wil ik zeggen dat ik de inspiratie voor deze outfit op deze blog haalde. Tessa maakt altijd hele leuke outfits met verschillende laagjes. Zoals bijvoorbeeld deze. Ook omdat deze twee jasjes een beetje te koud zijn voor deze periode dacht ik dat ze samen misschien wel zouden kunnen. En ja hoor, ik vind de outfit heel geslaagd. Hij zit ook lekker. Ik dacht eerst dat ik misschien een beetje een opgeblazen gevoel zou hebben maar dat valt heel goed mee. Vooral de combinatie denim on denim vind ik heel erg leuk.

DSC_6521

Gisteren en eergisteren heeft het hier echt enorm veel geregend. Verschillende dorpen en straten staan onder water en gisterenochtend zag ik ook dat we opeens een vijver in de tuin hebben… Voor de foto’s werkte het weer ook niet bepaald mee. We stonden zeker 4 keer klaar om er aan te beginnen, en elke keer was er wel iets mis. Ofwel regende het, ofwel was het licht niet goed, ofwel regende het bijna,… Uiteindelijk is het tocht gelukt en is dit het resultaat. Best wel grappig dat ik dit hier vertel terwijl mijn gezicht op alle foto’s overbelicht is, haha.

Wat vinden jullie van al die laagjes?

X

Sofie

DSC_6519.JPGDSC_6523DSC_6500

Jas Tommy Hilfiger
Jeansvest Superdry
T-shirt H&M
Broek Jacqueline De Yong
Schoenen MARUTI

Je kan de lezersvragen nog steeds invullen. Klik snel even hier. Dankjewel!

10 gedachtes over “2 jassen over elkaar?!

Geef een reactie

