EEN BERNADETTE VOOR €20?!

Als eerste moet ik jullie iets bekennen. Natuurlijk gaat het hier niet over een echte Bernadette (de foto’s van dit artikel uit ELLE vind ik echt prachtig!) en ik heb deze truien ook in de solden gekocht met 50% procent korting. Nu ik dit even verteld heb kan ik verder gaan met het artikel… Los van deze dingen vind ik dit twee geweldige truien die ik met veel liefde draag.

IMG_9787.JPG

Ik was al een héél lange tijd opzoek naar een leuke trui om op een t-shirt te dragen. Ik zag iedereen altijd maar leuke truien dragen maar zelf vond ik er geen. Verschillende websites heb ik afgezocht en zelfs in Antwerpen vond ik er geen. Jawel, ik moet eerlijk zijn. Ik vond er één maar die was wel een beetje duur. Typisch. Ik begon de moed al een beetje te verliezen tot ik … toevallig ontdekte dat ze bij LOLA & LIZA deze mooie truien hadden.

Ik had nog nooit iets in die winkel gekocht en ben er volgens mij nu voor de tweede keer binnen gewandeld. In het eerste rek dat ik tegen kwam vond ik al direct wat ik zocht. Deze prachtige Bernadettes. Nu was het enkel nog een kleurtje uitkiezen. Uiteindelijk ben ik voor een bordeauxrode en een lichtgrijze gegaan.

Eerst twijfelde ik ook nog over donkerblauw maar die heb ik uiteindelijk niet gekocht. De grijze heb ik gekozen omdat ik graag een basic kleur wou die op veel verschillende dingen past en waar ik dus vanalles mee kan combineren, de rode omdat ik ook graag een warme kleur wou die perfect past in de winter (en herfst) en die ook wat kleur in mijn outfit kan brengen. Ik denk dat deze kleur heel erg mooi staat op een basic grijze t-shirt.

IMG_9785IMG_9777

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, ben ik heel erg blij met mijn nieuwe truien. Ze zitten goed, zijn lekker warm en zien er ook heel mooi uit. Ik draag de truien heel graag dus deze items zal je zeker in de volgende outfitposts terugzien.

Zie jullie snel weer!

X

Sofie

De truien komen dus van LOLA & LIZA en ik heb ze in de solden gekocht.

10 gedachtes over “EEN BERNADETTE VOOR €20?!

Geef een reactie

