FEBRUARI

Hi!

Zoals gewoonlijk begin ik de maand met een artikel waarin ik een klein overzicht geef van vorige maand en waarin ik ook een keer in de toekomst kijk en wat verklap over de volgende maand. We beginnen met JANUARI. Het was een heel drukke maand waarin ik verschillende leuke dingen heb gedaan. Ook wel vermoeiend omdat ik in de kerstvakantie niet zoveel heb geslapen en ik altijd weer even aan school moet wennen na een vakantie van bijna drie weken.

img_2205-5

De nieuwjaarsfeesten en kerstdiners bleven maar duren. En het lekkere eten bleef maar komen. Ossobuco is echt iets dat ik héél graag eet. Het zijn kalfsschenkels met een soort tomatensausje en pasta. Mijn mama maakt het met een recept uit het kookboek De Zilveren LepelEcht een aanrader!

Mijn broer probeerde wat uit en zorgde ervoor dat mijn computerscherm op de tv werd getoond. Ik vond het best wel leuk. Verschillende blogs heb ik zo op ‘groot scherm’ kunnen bekijken. Ook heel leuk om bijvoorbeeld youtube te kijken.

Jade, waarmee ik samen naar school fiets, heeft echt een super mooie en schattige kat. Ze heeft een prachtige grijze vacht en super mooie oranje/bruine ogen.

Op 15 januari ben ik met twee vriendinnetjes naar een optreden van K3 gaan kijken. Het was echt geweldig! Ik was vroeger echt een super grote fan en het was zo leuk om de oude én nieuwe K3 samen aan het werk te zien. Ze zongen veel oude liedjes maar ook heel wat nieuwe. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de oude klassiekers, die je echt helemaal van buiten kent toch wel het leukst vind.

Ik probeerde met de lichtjes op mijn kamer een hartje op mijn bureau te maken. Maar het geraakte er nooit helemaal op haha.

Deze foto’s lukten beter.

Soms was het echt super koud en dan was het heel leuk om thuis te komen en een grote tas warme chocolademelk te maken met een lekker stukje speculaas erbij.

’s Ochtends sneed mijn mama een kiwi open en kijk! Precies een oogje.

Ik maakte ook voor de eerste keer granola. Het recept vind je hier. Dit weekend ben ik van plan om een nieuwe pot te maken. Nu ga ik het eens proberen met extra noten en pitten.

Zondag aten we op de chiro als dessert pannenkoeken. En ze waren heerlijk! Eten op de chiro is altijd super gezellig.

We gingen ook al een keer voor communiekleren voor mijn broer kijken in Mechelen. Deze foto maakte ik in de parking.

Deze foto maakte ik in de muziekschool. Toen ik na de les naar huis wou gaan, zag ik dit leuke plekje. Ik heb geen idee waarom deze stok hier staat en waarvoor hij dient maar ik vind hem wel leuk op de foto. Het licht valt hier ook heel mooi.

Zo, dit was een klein maandoverzichtje. Nu wil ik wil ik het wel eens over FEBRUARI hebben.

Volgende week is het vakantie en ga ik vele leuke dingen doen. Zondag is mijn opa jarig en dat gaan we natuurlijk vieren! Mijn beste vriendin komt ook enkele dagen logeren en in het laatste weekend gaan we naar de Ardennen.

We hebben ook al heel wat opdrachten voor school maar daar gaan we het nog niet over hebben.

En voor de rest heb ik eigenlijk nog niet veel plannen. Zie jullie snel weer!

x

Sofie

2 gedachtes over “FEBRUARI

Geef een reactie

