Hoe verzorg ik mijn haar?

Een paar weken geleden ging ik naar de kapper. Normaal moet er altijd een groot stuk af omdat mijn haar heel snel gespleten is. Maar tot mijn verbazing zei de kapper dat het eigenlijk bijna niet kapot was. Hij zei dat ik het heel erg goed verzorgde. Zelf schrok ik er een beetje van. Ja, het is waar dat ik de laatste tijd meer producten gebruik om mijn haar te verzorgen maar dat het na bijna een half jaar maar een heel klein beetje gespleten was kon ik bijna niet geloven.

Omdat de kapper dus ook zei dat ik het heel goed verzorg dacht ik dat het wel eens leuk zou zijn om eens te laten zien wat ik er allemaal voor doe om het zo gezond mogelijk te houden.

Ik heb droog, dun en veel haar. In mijn haar zit ook van zichzelf al veel volume dus ik gebruik geen producten om volume te maken. Ik gebruik wel altijd producten speciaal voor droog haar.

IMG_9877.JPG

Ik gebruik natuurlijk shampoo & conditioner. Elke keer bij het wassen van mijn haar gebruik ik conditioner. Ik heb niet echt een favoriet merk. Elke keer wanneer er iets op is koop ik altijd een nieuwe van een ander merk. Ik heb nog niet echt iets gevonden waar ik helemaal wild van ben, maar ik heb zeker ook nog geen slechte producten gehad. Deze shampoo & conditioner van Andrélon zijn zeker heel erg goed! De shampoo is van de luxe lijn en kost daarom iets meer, het is dan ook wel een heel fijn product en hij ruikt echt super lekker. De conditioner is niet van de luxe lijn omdat die er niet meer was. Hij is zeker ook heel goed en ruikt lekker. De geur is wel iets minder dan de shampoo vind ik.

IMG_9903.JPG

Een haarmasker voedt je haar echt heel goed. Dit helpt zoveel om je haar gezond te houden! Ik gebruik hem één keer in de week i.p.v. conditioner. Dit is het haarmasker van Garnier met met argan en cameliaolie. Ik heb hier ook haarolie van en vroeger gebruikte ik ook de shampoo en conditioner. Het is een lijn speciaal voor dof en droog haar. Ik ben hier heel erg tevreden over!

IMG_9899.JPG

Dit is een olie die je haar direct minder droog maakt. Als ik merk dat mijn haar droger begint te worden of het ziet er niet zo gezond uit, dan gebruik ik deze olie. Zeker in de winter gebruik ik het veel. Op koude dagen wordt mijn haar zo droog dat ik dit product echt nodig heb.

IMG_9917.JPG

Als ik mijn haar stijl of droog dan spuit ik eerst dit product op mij haar. Het brengt een beschermend laagje aan en zorgt ervoor dat het haar niet verbrand. Ik stijl of droog mijn haar niet vaak maar als ik het doe vind ik het wel belangrijk om het te beschermen.

IMG_9924.JPG

Dit zijn de producten die ik gebruik voor mijn haar. Het masker en de olie zorgen ervoor dat je haar langer gezond blijft. Dat zou ik dus aanraden. Ook de shampoo en conditioner vind ik heel fijn om te gebruiken.

x

Sofie

SHAMPOO

CONDITIONER

HAARMASKER

HAAROLIE

BESCHERMENDE SPRAY

2 gedachtes over “Hoe verzorg ik mijn haar?

Geef een reactie

