LIJSTJES MAKEN

Fijne valentijn!

En omdat het valentijn is gaan we lekker iets onromantisch doen! (speciaal voor de mensen die niet zo van dat klef gedoe houden ; ) We gaan het hebben over lijstjes maken.

De laatste tijd maak ik vaker en vaker lijstjes. Om dingen niet te vergeten, om een mooi overzicht te krijgen of om leuke plannen te maken. Die lijstjes staan ook overal. Op mijn gsm, in mijn agenda, op losse blaadjes en in een heel mooi schriftje.

IMG_9815-001.JPG

Omdat ik altijd alles vergeet en echt nood heb aan lijstjes heb ik dit schriftje gekocht. Het komt van HEMA en ik vind de gouden bolletjes echt geweldig. Aan de binnenkant zijn er lijntjes en er is ook een kantlijn. Perfect dus om lijstjes te maken en makkelijk om afgewerkte taken af te vinken of door te strepen.

Waarom zou je lijstjes maken? 

Ik zei het daarnet al. Gewoon omdat ik anders vanalles vergeet. Als ik iets niet mag vergeten zet ik het direct in ‘Herinneringen’ op mijn gsm. Ik stel ook een melding in en zo vergeet ik het niet. Heel erg handig en super gemakkelijk.

Ook maak ik vaak to-do lijstjes. Dat doe ik dan weer in mijn agenda. Zaterdagochtend bekijk ik wat ik die week moet doen en dan maak ik er een lijstje van. Zo weet ik goed wat ik moet doen en werk ik efficiënter.

IMG_9829.JPG

Lijstjes van dingen waarvan ik droom of dingen die ik heel graag nog zou kopen maak ik in het mooie schriftje. Ook vakantieplannen komen hierin. Ik vind het super leuk om die plannen op te schrijven en daarna ook echt uit te voeren.

Ik ben altijd heel chaotisch en al helemaal niet ordelijk. Door de lijstjes krijg ik een mooi overzicht van wat moet of kan en wanneer ik het allemaal kan doen.

Zo’n post als deze hebben jullie nog niet vaak op mijn blog gezien. Maar ik vond hem wel leuk om te maken! Ik was bij mijn oma en opa en ze hadden net een nieuw tafeltje gekocht, een heel mooi tafeltje van prachtig hout. Ik haalde mijn camera boven en maakte deze foto’s.

x

Sofie

IMG_9870

 

7 gedachtes over “LIJSTJES MAKEN

Geef een reactie

