MIJN FAVORIETE BLOGS

 

Hi!

Ik ben niet alleen in de blogwereld. Naast mijn blog zijn er nog duizenden andere bloggers die regelmatig kleine stukjes op hun eigen deeltje van het internet schrijven. Zelf volg ik ook verschillende blogs en ik heb een paar favorieten. Blogs die eruit springen door hun originele schrijfstijl, foto’s en nog vele andere dingen. Vandaag stel ik 5 blogs aan jullie voor die ik met veel liefde lees…

acupoflife.jpg

ACUPOFLIFE.NL

Dit is echt mijn favoriete blog als het op DIY aankomt. Ik ben zelf niet zo creatief maar ik kan wel wegdromen bij prachtig zelfgemaakte stoelen en gepimpte muren. Shifra maakt van gewone IKEA-meubels prachtige stukken die haar interieur heel erg leuk maken. Deze stoel vind ik zo leuk gemaakt. Ik krijg direct zin om hem na te maken. Al denk ik wel dat mijn stoel er helemaal niet zo mooi gaat uitzien ; ). Haar foto’s zien er ook altijd héél leuk uit. Ook maakt ze super lekkere dingen. Als ik eerlijk moet zijn heb ik er nog nooit eentje nagemaakt, maar ze zien er gewoon heerlijk uit!

instagram@shifrajumelet

 

myrtelle.jpg

HAPPYMYRTILLE.NL

De blog van Myrthe vind ik heel erg fijn omdat ze haar foto’s zo leuk bewerkt. Eigenlijk kan je het niet echt bewerken noemen. Ze knutselt echt met haar foto’s. Het resultaat is altijd heel origineel. De onderwerpen waarover ze schrijft zijn ook altijd fijn om te lezen. Het gaat niet echt over fashion of beauty maar eerder over grappige verhalen en persoonlijke dingen.

instagram@happymyrtille

 

anniek

GLOWOFBEAUTY.NL

Als je de naam van deze blog ziet denk je waarschijnlijk aan een beautyblog maar dat is het eigenlijk helemaal niet. Het is een leuke mix van outfitposts, af en toe een DIY of een recept en vaak hele leuke berichten over vanalles en nog wat. De foto’s die op haar blog verschijnen zijn ook altijd super mooi! Ze zien er altijd heel dromerig (maar zeker niet té) uit. Een tijdje geleden heeft ze een heel leuke ‘fotoshoot’ gedaan. Ze noemt het ‘Mijn fotoprojectje met fruit en inkt’ (<- dit linkje moet je zeker eens openen want het is echt heel leuk!)

instagram@anniekandringa

 

chantalle.jpg

OCEAANGROEN.COM

Chantal is een heel erg creatief persoon. Het tegenovergestelde van mij dus ; ). Ze maakt prachtige dingen met aquarelverf en heeft sinds kort deze nieuwe blog. Je kan enkele  van haar zelfgemaakte spulletjes nu ook kopen.

 

instagram@i_stolethemoon

 

jules

STYLE-BYJULES.COM

De laatste blog. Dit vind ik vooral een hele mooie. Als ik hem zie word ik eigenlijk al blij. Het past allemaal zo mooi bij elkaar. De outfits die ze draagt vind ik altijd heel erg leuk. Op haar blog verschijnen vaak artikels met foto’s van Pinterest. Ik vind Pinterest ook echt heel leuk, en er staan zo veel mooie foto’s op! Als je even op haar blog kijkt zie je meteen de mooiste. Heel handig dus als je niet echt veel tijd hebt om lang op P. rond te kijken maar toch een leuke portie inspiratie wil opdoen. Vooral veel ideeën voor outfits vind je daar terug.

instagram@stylebyjules

 

Zo, dit zijn mijn favoriete blogs op dit moment. Je merkt waarschijnlijk al dat mooie foto’s mij meteen aantrekken. Ik vind foto’s dan ook heel belangrijk omdat die meteen al een sfeer geven. Hopelijk vinden jullie deze blogs ook zo leuk en misschien ga ik dit wel vaker doen. Ik vind het altijd fijn om nieuwe blogs te ontdekken. Daarom wil ik ook eens iets aan jullie vragen… Welke blogs lezen jullie met heel veel liefde of heb je zelf een blog waar je trots op bent? Laat het maar weten!

Veel liefs

x

Sofie

 

De uitgelichte afbeelding is trouwens nog een foto die ik in NEDERLAND nam.

 

10 gedachtes over “MIJN FAVORIETE BLOGS

  1. Ik vind een aantal van deze blogs ook echt super!!! Maar bedankt voor de andere tips (sommige blogs kende ik niet). Ik heb niet echt mijn favoriet wat blogs betreft. Ze zijn allemaal stuk voor stuk heel eigen en origineel! 🙂 Ook ben ik best tevreden met mijn blog, maar als ik kijk naar andere blogs ben ik nog lang niet zover, maar ik ben ook maar net begonnen. 🙂

    Like

  2. Hey hey! Sorry voor mijn VEEL TE LATE reactie, maar ik wilde nog even laten weten dat ik het superlief vind dat je me genoemd hebt! Echt tof 🙂 Gave andere bloggers heb je ook genoemd, A Cup Of Life is ook een grote favoriet bij mij! Liefs!

    Like

  3. Ooooooh! Wat stom dit van me! Ik ben helemaal vergeten te reageren… Oeps, het is gewoon omdat ik me zo ontzettend vereerd voel om van zo’n leuke blogger (ja jij ja!) een “shout-out” te krijgen! Ik word er een beetje verlegen van! Ik waardeer het heel erg dat je de moeite hebt gedaan om een stukje over mij te schrijven! En het is ook nog eens een lief stukje! Heel erg bedankt! ❤ ❤

    Like

Geef een reactie

