OVERSIZED TRUI

Hey

Het is alweer een maand geleden dat er nog eens een fashionbericht op mijn blog verscheen. Echt wel veel te lang geleden. Een beetje spijtig omdat ik dit juist het leukst vind om te maken. Dus ga ik  proberen om vanaf nu weer wat vaker posts als deze op mijn blog te zetten!

De trui , waar deze heel post om gaat, vind ik zo leuk. Hij is lekker zacht en een beetje oversized. Toen ik in de Brandy Melville was was dit niet echt een trui die me direct opviel.  Een vriendin, die hem mee had genomen om te passen vond hem uiteindelijk toch niet zo leuk en ik wou hem wel graag eens passen. Toen ik de trui aanhad was ik direct verliefd. Hij zit echt super lekker. De kleur is heel mooi en het is een trui die ik nog niet had. Ik twijfelde toch wel even omdat deze iets duurder was dan de andere truien. Uiteindelijk koos ik er toch voor om hem te kopen omdat ik hem gewoon zo leuk vind.

De trui is misschien wel een beetje te groot maar dat vind ik stiekem wel heel tof. Daardoor ziet hij er oversized uit en zit hij super comfortabel.

De sokken die je op enkele foto’s ziet draag ik vaak thuis. Ze zijn warm en zacht. Zeker op de koude zijn ze echt heel aangenaam. Ook vind ik het leuk dat ze zwart zijn. Heel basic en ze passen mooi onder mijn onesie (pinguïn) ; ). Ik zou niet weten waar ik ze vandaan heb want ik heb ze een keer gekregen voor Kerstmis. Maar ik denk dat je ze wel makkelijk kan vinden. Ik heb ze bijvoorbeeld al gezien bij HEMA en Urban Outfitters.

Omdat ik dus vanaf nu wat vaker fashionberichten wil maken heb ik een vraag voor jullie. Wat zouden jullie nog graag op mijn blog zien verschijnen? 

X

Sofie

DSC_7703 (1)-001DSC_7721

DSC_7823-001DSC_7826

/ / TRUI Brandy Melville / / BROEK Pepe Jeans / /

9 gedachtes over “OVERSIZED TRUI

  1. Ziet er een aangename trui uit! Trouwens je haar is ook leuk gedaan!!! Ik vind je blogpost al heel eigen en leuk (moet je niet veranderen), het leest allemaal heel leuk. Oeps, ik heb het woord “leuk” hier nu al teveel gebruikt. Maar het is dan ook wel leuk, hihi. 🙂

    Like

Geef een reactie

