MIJN FAVORIETEN // TROPICALIA_MANGO

Hey

Vandaag heb ik weer een favorietenpost. Maar het is er niet een zoals jullie gewend zijn. Deze keer toon ik jullie geen favorieten die ik zelf heb, maar gewoon favorieten die ik bij Mango zag, meer bepaald bij de Tropicalia-collectie. Naast de gewone collectie kan je er bij EDIT altijd nog andere vinden, die meestal in een bepaald thema zijn. Ik heb gekozen om jullie mijn favorieten uit de nieuwe Tropicalia-collectie te laten zien. Het zijn allemaal kledingstukken met een tropisch kantje. Eigenlijk is het nog steeds winter maar het weer is de laatste dagen zo goed dat ik het wel leuk vind om nu al naar de nieuwe zomercollecties te kijken.

Dit hemdje is mijn favoriet. Ik houd van lichte hemdjes met een leuk printje. Zeker in de zomer vind ik het heel leuk om te dragen. Het printje ziet er zomers uit, maar er zitten toch niet zoveel felle kleuren in, een mooi evenwicht vind ik. De lengte spreekt mij ook erg aan. Ik houd niet van t-shirts of truien die te lang komen.

Witte bloesjes draag ik altijd graag in de zomer. Ze zijn heel basic en voelen niet warm aan. Het is ook echt iets waar je alles op aan kan doen.

Sinds een paar weken ben ik echt opzoek naar nieuwe leuke broek. Geen skinny jeans zoals ik gewoon ben, nee liefst iets helemaal anders. Deze Mom Jeans van Topshop staat zeker al op mij verlanglijstje. De broek van Mango die je hierboven ziet vind ik eigenlijk ook wel leuk. Al denk ik niet dat ik hem zelf zou dragen. Er zit misschien net iets te weinig vorm in voor mij. Maar dat maakt zeker niet dat ik hem niet leuk vind, nee hoor in tegendeel.

Witte sneakers zijn geschikt voor verschillende gelegenheden. Je kan ze heel casual dragen met een witte t-shirt en een  leuke broek, maar evengoed passen ze onder een iets deftigere outfit. Ook de ‘flapjes’ die je aan de veters kan hangen vind ik een leuk detail. De zool lijkt wel kurk en dat maakt ze wat exotischer. Wat ik wel spijtig vind is dat je wel heel duidelijk ziet dat het gewoon een rubberen zool is.

Deze lange jas van jeans vind ik ook heel erg tof. Ik ben misschien wel een beetje bang dat hij wat lang gaat zijn (aangezien ik niet zo groot ben).  Maar als jas kan dit wel prima denk ik! Als je handig bent met naald en draad zou je het wat kunnen verkorten en dan zou het heel mooi staan als kleedje.

Ik vind de hele collectie in zijn geheel heel leuk. Het zit vol leuke printjes die je doen wegdromen naar tropische eilanden en witte stranden. Het totaal vind ik dus heel erg leuk, maar er zitten wel niet zoveel dingen tussen die ik ook in mijn eigen kast zou willen hebben. Het eerste hemdje en het witte bloesje vind ik echt heel erg tof en zou ik zeker willen kopen. De broek dan weer niet. De lange vest en de schoenen, daar zou ik nog even over twijfelen.

Wat vinden jullie van deze collectie? 

x

Sofie

De uitgelichte afbeelding is een foto van MANGO.

Hemdje // Wit Bloesje // Broek // Schoenen // Denim Trenchcoat

5 gedachtes over “MIJN FAVORIETEN // TROPICALIA_MANGO

  1. Mango is inderdaad altijd leuk. Zulke witte bloesjes zijn voor mij ook echt een basic item in de zomer/lente. Ik vind het zeker een toffe collectie, dit 🙂

    Like

Geef een reactie

