NIEUWE LAY-OUT !

Hey

Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik een nieuwe lay-out. Ik vond mijn oude niet meer zo leuk en was al een lange tijd op zoek naar een nieuwe. Nu heb ik hem eindelijk gevonden. Ik vind het leuker dat hij luchtiger is. Misschien een beetje raar verwoord maar hopelijk begrijp je me wel.

Ik vind deze lay-out dus leuker en heb hem vooral gekozen omdat de uitgelichte afbeelding nu groter is en dat vind ik veel mooier.

Vorige week had ik examens en dat vond ik nu niet bepaald een goed moment om mijn blog zo te veranderen. Een nieuwe lay-out vraagt altijd heel wat aanpassingen en daar had ik gewoon even geen tijd voor. Maar nu die examens dus voorbij zijn kan ik daar eens werk van maken.

Naast het veranderen van lay-out gaan er ook wel wat andere dingen veranderen. Ik ben van plan om het eens vanuit een andere hoek te bekijken. Ik weet zelf nog niet wat ik daar precies mee bedoel. Maar jullie zullen het wel zien. Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out? (Ik ben er alleszins heel blij mee!)  Of zijn er dingen die ik beter nog zou veranderen?

Processed with VSCOcam with a6 preset

Om deze blogpost af te sluiten zou ik het graag nog even hebben over de verschrikkelijke dingen die dinsdag in Brussel gebeurden. Ik woon zelf (redelijk) dicht bij Brussel en merkte wel wat van de problemen (o.a. openbaar vervoer) maar dat is niets in vergelijking met het verdriet dat zoveel mensen nu hebben. Ook zijn er nog zoveel die bang afwachten of hun geliefden het wel zullen halen. En zo is iedereen eigenlijk wel in shock. Wat ik wel heel mooi vind is de solidariteit in België. #ikwilhelpen is één van de dingen die ik echt prachtig vind. We zijn misschien wel een klein land maar op zo’n momenten zijn we er voor elkaar. ❤

Help elkaar, steun elkaar en wees gelukkig met alles en iedereen die je hebt.

x

Sofie

4 gedachtes over “NIEUWE LAY-OUT !

Geef een reactie

