ROKJES EN STRIKJES

HEY

Een paar weken terug deed mijn broer zijn communie, dat moest natuurlijk gevierd worden met een groot feest en veel cadeautjes. Ik nam natuurlijk ook mijn camera mee en trok enkele leuke foto’s, en die wil ik graag met jullie delen!

Opeens begaf een knopje van mijn camera het. Gelukkig kon mijn papa het wel repareren, maar daarvoor moest ik wachten tot thuis. Mijn papa had zijn camera ook mee dus ik kon gewoon verder fotograferen. Omdat mijn camera wat ouder is en op mijn papa’s camera ook een heel andere lens stond, zien de foto’s er van kleuren wat anders uit. De eerste vier foto’s maakte ik met mijn camera, de andere met die van mijn papa. Ok, nu ik dit even heb uitgelegd, kunnen jullie de foto’s bekijken en hopelijk vinden jullie ze leuk!

Dankjewel voor alle modellen die voor mijn foto’s wilden poseren!

x

Sofie

IMG_0595IMG_0601Deze foto maakte ik niet zelf.IMG_0571IMG_0577Deze foto maakte ik niet zelf.

TechnoClassic'16_10220_DSC_5193DSC_5140-001.JPGTechnoClassic'16_10194_DSC_5167

DSC_5251

 

 

2 gedachtes over “ROKJES EN STRIKJES

Geef een reactie

